  • 21. Data: 2002-06-16 15:36:37
    Temat: Re: Co myslicie o eKonie w mBanku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No patrz, a mnie skasował za pobranie z bankomatu i kartę dla
    > pełnomocnika.

    + platna infolinia

  • 22. Data: 2002-06-16 16:16:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 15 Jun 2002 20:41:25 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Nie, fatalny. Przeczytaj posty z ostatniego roku -- same narzekania i
    >w ogóle...

    Byłeś z tym już u jakiegoś lekarza? narzekania od pół roku to są i
    owszem, ale na Intelygo, a nie mBank... A już na pewno nie SAME
    narzekania, skoro ja jasno i twardo od dawna mówię, że mBank górą!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 23. Data: 2002-06-16 16:34:40
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 16 Jun 2002 18:16:00 +0200, w
    <1...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Byłeś z tym już u jakiegoś lekarza? narzekania od pół roku to są i
    [...]

    Ty jesteś mniej inteligentny niż myślałem -- bo do tej pory sądziłem,
    że jednak ironię potrafisz zrozumieć.

  • 24. Data: 2002-06-16 19:29:55
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Savior" <s...@w...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:aeg25q$nae$1@news.tpi.pl...
    > przepraszam za literówki
    > eKonie -> eKoncie

    Jest OK, a to dlatego ze ja osobiscie za nic nie place, bankomat euronetu
    mam blisko pracy, a jak cos to VE za friko bez oplat, a eKarta za 20 zl to
    chyba nie duzy wydatek, moze i sa jakies minusy ale ja ich nie widze, tylko
    same + . Generalnie polecam te konto i ten bank, zawsze przeciez mozna
    zalozyc konto w marmuze w ktorym placisz 5 zl za prowadzenie i jeszcze
    jakies prowizje od byle czego.

  • 25. Data: 2002-06-16 19:39:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 16 Jun 2002 18:34:40 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Ty jesteś mniej inteligentny niż myślałem -- bo do tej pory sądziłem,
    >że jednak ironię potrafisz zrozumieć.

    Ty, Ironia, piszesz tak, że ludzie pomyślą, że poważnie...

  • 26. Data: 2002-06-17 05:47:42
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Czy to dobry wybór?

    Ja korzystam jest OK za wyjatkiem eKarty - brrrrrrrrrrrrr

  • 27. Data: 2002-06-17 12:04:33
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Bezplatna karta Visa Electron! Wznowienie tez bezplatne! To jest duzy plus tego
    banku. A sama karta (zwlaszcza ta do emaxa) wyglada slicznie. Z plastiku
    usmiechaja sie do Ciebie przyjaznie delfinki :-)
    Bezplatne przelewy do innych bankow!
    Brak oplaty za prowadzenie!

    Minusy - platna mlinia
    - wplaty na konto z prowizja na poczcie lub w innym banku (ale jest
    rozwiazanie w postaci dodatkowego darmowego rachunku - lukas, lgnet i inne)

    mBank to najlepsza sposrod trzech dostepnych ofert bankow wirtualnych na rynku!

  • 28. Data: 2002-06-17 12:07:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 17, 2002 at 02:04:33PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >
    > mBank to najlepsza sposrod trzech dostepnych ofert bankow wirtualnych na rynku!

    Program sponsorowaly literki m i B oraz cyfra 0

    ;-)

    --

    --w

  • 29. Data: 2002-06-18 18:04:30
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wystukal(a) na
    klawiaturze pare literek w wiadomosci

    > Program sponsorowaly literki m i B oraz cyfra 0

    LOL