  • 1. Data: 2002-06-15 14:10:03
    Temat: W jakim banku załozyc ekonto
    Od: "Savior" <s...@w...pl>

    Prosze o propozycje z wyjasnieniem dlaczego?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-15 15:25:27
    Temat: Re: W jakim banku załozyc ekonto
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Savior wrote:

    > Prosze o propozycje z wyjasnieniem dlaczego?

    we wszystkich darmowych, bo za darmo :)
    tylko w ten sposob przetestujesz dokladnie konto, zreszta oferta sie
    zmienia, skoro to nic nie kosztuje to czasem przydaje sie posiadac
    kilka kont

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-06-15 15:36:28
    Od: "Savior" <s...@w...pl>

    > we wszystkich darmowych, bo za darmo :)
    to sa darmowe banki??
    > tylko w ten sposob przetestujesz dokladnie konto, zreszta oferta sie
    > zmienia, skoro to nic nie kosztuje to czasem przydaje sie posiadac
    > kilka kont
    zrobi to Twoja konkurencja!)

    chyba o czym inntm myslisz
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-06-15 15:47:57
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > we wszystkich darmowych, bo za darmo :)
    > tylko w ten sposob przetestujesz dokladnie konto, zreszta oferta sie
    > zmienia, skoro to nic nie kosztuje to czasem przydaje sie posiadac
    > kilka kont

    taaa....gorzej jak banki zaczną wprowadzać opłaty

  • 5. Data: 2002-06-15 15:53:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > taaa....gorzej jak banki zaczną wprowadzać opłaty
    >
    > jak będziesz śledzić co się dzieje w banku ( poprostu będziesz korzystać ) to
    się zorientujesz że bank chce wnieść opłaty za niekotóre usługi. Jeżeli nie
    będzie Ci to odpowiadać to bez problemu możesz rozwiązać umowę i przenieść się
    do innego ebanku.

  • 6. Data: 2002-06-15 15:58:13
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jarek wrote:

    > taaa....gorzej jak banki zaczną wprowadzać opłaty

    wtedy liczysz czy uslugi zwiazane z korzystaniem z konta
    warte sa wprowadzanych przez bank oplat...

  • 7. Data: 2002-06-15 16:00:36
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Savior wrote:

    > to sa darmowe banki??

    pod wzgledem zalozenia i prowadzenia konta - tak, sa

  • 8. Data: 2002-06-15 16:06:18
    Od: "Savior" <s...@w...pl>

    > poświęconym analizie atrakcyjności poszczególnych ofert bankowych.
    Poprostu
    > musisz poszperać troche w internecie i zapoznać się ze szczegułowymi
    cennikami
    > usług. Warto zwrócić uwagę na te sprawy które są nieodpłatne jak
    prowadzenie
    > konta nie zapominając o przyjrzeniu się usługom które kosztują.

    Własnie temu słuzy ten post.
    Chciałbym sie dowiedziec (bo pewnie wiele osób juz załozyło sobie ekonta)
    czy jestescie z nich zadowoleni i dlaczego. Co wasze ekonta mają takiego w
    sobie ze jestescie zadowoleni.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-06-15 17:43:33
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

> [...]
    > czy jestescie z nich zadowoleni i dlaczego. Co wasze ekonta mają takiego w

    1. Wysokie %% (przynajmniej część banków).
    2. Karta do zakupów w sieci, której mogę regulować limit (przynajmniej część
    banków).

    Bogdan

  • 10. Data: 2002-06-16 11:18:44
    Od: "Andrzej Wilk" <A...@e...krakow.pl>

    Proponuje
    e-integrum BGŻ
    Zalety
    oprocentowanie 8 % na e-skalacji wyższe niż mbanku i inteligo
    token (mam wspólne konto z żoną wiec 2 tokeny)
    karta maestro
    Jako tako rozwinięta sieć placówek gdzie bez prowizji wpłacisz i wypłacisz
    gotówek

    Minusy
    3 zł na miesiąc ale warto