  • 1. Data: 2004-09-05 07:44:32
    Temat: dam prowizję za poręczenie pozyczki
    Od: "wromek" <wromek@.wytnij.poczta.onet.pl>

    dam prowizje za poreczenie - pożyczka ok. 40 000 na 4 lata - oprocentowanie
    5 proc. w stos. 4-letnim z możliwoscią umorzenia 50 proc. po upł. 2 lat.

    jestes zainteresowany ? gg: 71235 lub wromek@.wytnij.poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2004-09-05 08:55:18
    Temat: Re: dam prowizję za poręczenie pozyczki
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@.wytnij.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > dam prowizje za poreczenie - pożyczka ok. 40 000 na 4 lata -
    oprocentowanie
    > 5 proc. w stos. 4-letnim z możliwoscią umorzenia 50 proc. po upł. 2 lat.

    jak prowizja wynosi 100.000, to ok:))))))))))))))))))))))))))

  • 3. Data: 2004-09-05 11:11:03
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > oprocentowanie

    mi to wyglada na nieistniejaca juz pozyczke z funduszu pracy na otworzenie
    dzial-gosp ;)
    bylo:
    max wys - 20 srenich krajowych
    max okres splaty - 4 lata, w tym 1 rok karencji
    oprocentowanie - 50% kredytu lombardowego, czyli ca. 4%
    warunki umorzenia - po 2 latach prowadzenia dzial. gosp i terminowych
    splatach

    Jean

  • 4. Data: 2004-09-05 21:42:51
    Od: "wromek" <wromek@.wytnij.poczta.onet.pl>

> [...]
    > oprocentowanie - 50% kredytu lombardowego, czyli ca. 4%
    > warunki umorzenia - po 2 latach prowadzenia dzial. gosp i terminowych

    to Ci wyglada na istniejacą pozyczke bo takie są caly czas ale w moim
    przypadku to jest pozyczka z PFRON na podobnych zasadach czyli rozp.
    dzialalnosci gosp.
    do 60 sr. krajowych, 5 proc. itp itd.

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-09-06 13:40:01
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > przypadku to jest pozyczka z PFRON na podobnych zasadach czyli rozp.
    > dzialalnosci gosp.

    a w co bedziesz inwestowal?
    :)

  • 6. Data: 2004-09-06 15:24:37