    From: "XYZ" <x...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank + subkonto w funtach - czy ktoś ma opinie?
    Date: Thu, 08 Dec 2005 22:07:45 GMT

    Użytkownik "Skibbbi" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:dna9p3$6tj$1@news.onet.pl...
    > Rozmawiałem przed chwilą z Citibankiem i sytuacja wygląda bardzo
    > obiecująco. Mają brytyjski bezpłatny numer więc nie będzie kosztów w razie
    > załatwień przebywając w GB? Ponoć Citi brytyjski ma dużo bankomatów i
    > wypłata gotówki z nich jest bezpłatna? Tylko brać ;)
    >
    > A jak to wygląda naprawdę. Czy ktoś korzysta z takiego rozwiązania jak
    > konto w Citi i subkonto w funtach. Czy nie ma problemów z realizowaniem
    > brytyjskich czeków od pracodawcy? Czy nie ma problemów technicznych z
    > przelewami od Brytyjskich pracodawców? Jak wygląda korzystanie z karty
    > Citi w GB?

    A wiec.

    Maja armowy numer z GB do CiTi w Polsce ale to numer 0800... i niewiem czy
    jest tak calkiem darmowy czy czasem niema na niego jakiejs malej oplaty.
    Bankomaty sa owszem darmowe ale w calym Londynie jest ich chyba tylko 3 albo
    4. Rzeczywiscie sa darmowe i to na plus CiTi.
    Co do podwania tego konta brytyjskiemu pracodawcy to niewiem bo Ja tylko
    wyplacam kase z karty.

    Placenie nia niema sensu bo wyplaty w bankomatach sa w GBP ale ja chcesz
    zaplacic Maestro to juz sciaga z PLN i GBP nie rucha :)

    Wg mnie warto ale trzeba placic za prowadzenie rachunku jakies 7-8 PLN.