    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank (na przelewie w mBanku) to Bank Handlowy?
    Date: Thu, 31 Jan 2002 21:29:33 +0100

    >Hmm... a nie jest przypadkiem odwrotnie (tzn. nie ma Handlobanku, a jest
    >Citi) ???
    >
    >U mnie do niedawna byl jeszcze oddzial HB, a teraz jest tam Citi.
    >
    >Jezeli sie myle, to mnie poprawcie.

    OK Citibank Poland kupil akcje BH, uchwalili fuzje i sie zfuzjowali :)))
    Polaczony bank nazywa sie Bank Handlowy w Warszawie SA.

    Dawny Handlobank to teraz czesc BH, nazywa sie:
    Bank Handlowy w Warszawie SA, Sektor Bankowosci Detalicznej.

    Citibank posiada wiekszosc udzialow BH, BH wykorzystuje znaki firmowe,
    marke oraz duza czesc infrastruktury Citibanku (szczegolnie detal).

    pzdr
    wkg