  • 1. Data: 2002-01-31 16:43:01
    Temat: Demonstracja
    Od: m <m...@p...onet.pl.usun>

    Proponuję przeprowadzić demonstrację przed NBP
    mającą na celu doprowadzenie do podniesienia przez
    RPP stóp procentowych o co najmniej 7%.

  • 2. Data: 2002-01-31 17:59:01
    Temat: Re: Demonstracja
    Od: "LeszekR." <a...@a...net.pl>

    Dnia 2002-01-31 17:43, Użytkownik m napisał:

    > Proponuję przeprowadzić demonstrację przed NBP
    > maj?c? na celu doprowadzenie do podniesienia przez
    > RPP stóp procentowych o co najmniej 7%.

    A po co. Ja jestem zadowolony. Spłacam kredyt w Kasie Mieszkaniowej i
    każda obniżka automatem zmniejsza moje %.

    Zadowolony z dec. RPP :)
    Amehat

  • 3. Data: 2002-01-31 21:47:48
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Thu, 31 Jan 2002 18:59:01 +0100, "LeszekR." <a...@a...net.pl>
    wrote:

    >A po co. Ja jestem zadowolony. Spłacam kredyt w Kasie Mieszkaniowej i
    >każda obniżka automatem zmniejsza moje %.

    WOW! To tam naprawde daja kredyty??? :-)
    Ja poki co oszczedzam :-)

    PGR

  • 4. Data: 2002-02-01 07:00:08
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "m" <m...@p...onet.pl.usun> wrote in message
    > Proponuję przeprowadzić demonstrację przed NBP
    > mającą na celu doprowadzenie do podniesienia przez
    > RPP stóp procentowych o co najmniej 7%.

    7%? Dlaczego tylko siedem? Oszczędności powinny być oprocentowane na co
    najmniej 20 %, i to najlepiej tak, żeby te oszczędności można było sobie
    utworzyć z nisko oprocentowanego, preferencyjnego kredytu...