  • 1. Data: 2002-01-31 17:01:21
    Temat: mbank i metoda salami
    Od: andan <a...@g...pl>

    ..czyli konsekwentnego krojenia po cienkim plasterku.
    zwrociliscie uwage, ze obnizli oprocentowanie e-konta o 1,75%, chociaz RPP
    obciela stope interwencyjna (poziom odniesienia dla depozytow) tylko o
    1,50%? czyli mbank "urwal" sobie dodatkowe 0,25%
    rzecz w tym, ze juz conajmniej dwa razy przy poprzednich obnizkach zrobil to
    samo (nie pamietam niestety dokladnie ile urwali wtedy, ale kojarzy mi sie
    cos nawet powyzej 0,5%).
    tu cwierc procenta, tam cwierc procenta i nie wiadomo kiedy zaczynamy mowic
    o prawdziwych pieniadzach...
    wcale mi sie to nie podoba :(
    rgds

  • 2. Data: 2002-01-31 17:07:33
    Temat: Re: mbank i metoda salami
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "andan" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samo (nie pamietam niestety dokladnie ile urwali wtedy, ale kojarzy mi sie

    To nie ma znaczenia. Odnosnikiem dla oprocentowania z mBanku jest WIBOR 1M w
    aktuanosciach jest informacja, ze wynosi on 11,44%.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-01-31 17:34:26
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a3bt91$cid$1@flis.man.torun.pl>, andan wrote:
> [...]
    > samo (nie pamietam niestety dokladnie ile urwali wtedy, ale kojarzy mi sie

    Bank ma do tego prawo :))))))
    Poza tym nie wiem czy pamietasz ale w przeciwienstwie do innych Bankow
    tylko mBank w grudniu podajze (nie wiem czy dobrze pamietam) nie obnizyl w
    o ogole oprocentowania.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-01-31 17:38:52
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> wrote in message > Bank
    ma do tego prawo :))))))
    > Poza tym nie wiem czy pamietasz ale w przeciwienstwie do innych Bankow
    > tylko mBank w grudniu podajze (nie wiem czy dobrze pamietam) nie obnizyl w
    > o ogole oprocentowania.

    Zawsze można jeszcze założyć eMax lokatę :-))
    (i zerwać po 3 miesiącach)

    BAH

  • 5. Data: 2002-01-31 17:56:07
    Od: "LeszekR." <a...@a...net.pl>

    Dnia 2002-01-31 18:34, Użytkownik Maciej napisał:

> [...]

    > Poza tym nie wiem czy pamietasz ale w przeciwienstwie do innych Bankow
    > tylko mBank w grudniu podajze (nie wiem czy dobrze pamietam) nie obnizyl w

    A jeśli mnie pamięć nie myli to Telepekao 24 nie obniżało %% przez
    bodajże ostatnie 2 lub 3 obniżki.

    Amehat

  • 6. Data: 2002-01-31 19:38:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "LeszekR." <a...@a...net.pl> wrote in message
    > A jeśli mnie pamięć nie myli to Telepekao 24 nie obniżało %% przez
    > bodajże ostatnie 2 lub 3 obniżki.

    Ale co mieli obniżać? ;-)))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-01-31 20:29:55
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > tylko mBank w grudniu podajze (nie wiem czy dobrze pamietam) nie obnizyl w
    > o ogole oprocentowania.

    nie tyle nie obnizyl, co obnizyl jako osttani z ok. miesiecznym opuznieniem.
    ostatnio.

    pozdrawiam

    romeq

  • 8. Data: 2002-01-31 21:26:13
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Zawsze można jeszcze założyć eMax lokatę :-))
    > (i zerwać po 3 miesiącach)
    >
    >   BAH

    Jakoś nie qmam o co sie rozłazi :-O

  • 9. Data: 2002-01-31 23:21:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Jakoś nie qmam o co sie rozłazi :-O

    IMO chyba o to że możesz założyc lokatę np. roczną
    kapitalizowana kwartalnie (nie obejma cię w tym
    czasie obniżki % jako reakcja na obniżkę stóp i
    wibor

    Sark

  • 10. Data: 2002-02-01 09:40:57
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jakoś nie qmam o co sie rozłazi :-O

    Przez 12 dni można jeszcze mieć 11,6% (póżniej niemniej niż eMAX)

    http://www.mbank.com.pl/emax_lokata5.html

    BAH
    PS.
    Oprocentowanie lokaty jest zmienne, jednak mBank gwarantuje, że do
    12.02.2002 nie zmieni się.

    Korzystne oprocentowanie lokaty zapewnione jest w Regulaminie - nie może być
    mniejsze

    od oprocentowania rachunku eMAX. Tam też precyzyjnie określono, ze mBank

    zmieni oprocentowanie eMAX Lokaty jedynie w przypadku zmiany stawki WIBOR
    1M.

    Okres specjalny do 12.02.2002r

    mBank gwarantuje, że do 12.02.2002r. oprocentowanie eMAX Lokaty nie zmieni
    się.

    Dotyczy to wszystkich stawek procentowych, dotyczących różnych kwot
    zdeponowanych na lokacie. Nie zmienią się również kwoty progowe, od których
    zależy oprocentowanie lokaty. Tak więc zakładając eMAX Lokatę dokładnie
    wiesz jakie odsetki zostana naliczone za okres do 12.02.2002

    Dlatego najkorzystniej jest wypłacać pieniądze z lokaty bezpośrednio po tym,

    jak skończył się kolejny trzymiesięczny okres i odsetki zostały przekazane
    na rachunek zintegrowany z lokatą