  • 31. Data: 2019-04-02 13:17:51
    Temat: Re: Citibank -> Revolut UWAGA!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 11:34:37 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Jakoś na razie nie zrezygnowali z klienta.

    Ze mnie citek też nie, choć oprócz IF grosza nie zarobili.

    > Co do opłaty to mam kartę jeszcze od czasów nazywania jej Simple.

    No to właściwie nawet nie wiesz, jakie masz warunki.

    ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

    > Ale po co skoro jest Getin?

    Ja akurat tyle nie płacę, płaci głównie żona dodatkowymi - a te, oprócz ing, nie
    liczą się do zwolnień dla głównych.
    Więc z dwojga złego wolę ping-ping 10k, który zrobi się z automatu, niż konieczność 5
    pyknięć.

    > Jako, że 5 pyknięć na miesiąc potrafię zrobić w jeden dzień, to w/w karty nie są
    dla mnie (czy raczej dla Getinu) na razie żadną konkurencją.

    Oprócz możliwości płacenia można mieć jeszcze inne korzyści, bonusy na start,
    ubezpieczenia czy programy lojalnościowe. A warunki takie same.
    Nikt nie każe przy tym rezygnować z getinu, chyba że masz problem ze zdolnością.
    A KK warto mieć ze sobą zawsze dwie.
    Z getoutu masz visę - więc mc simplicity z citka byłoby dobrym uzupełnieniem. Jak nie
    chcesz telefonu to możesz mi dać ;P
    Programu poleceń nie mają niestety.

    A curve zamówiłeś?

  • 32. Data: 2019-04-02 14:46:44
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Mon, 01 Apr 2019 14:34:54
    From: Dawid Rutkowski

    > Hmmm, taki pośrednik jak GP to może być jakiś sposób.
    > A jaki jest opis tej transakcji w "oczekujących"?

    Taki:
    Revolut Ltd London GB G8401

    > Ciekawe, czy to jest analogicznie jak w curve czy - być może - w
    > paypalu, czyli że to google obciąża kartę citka, a revolutowi robi
    > przelew - albo jeszcze coś innego... W każdym razie karty citka nie
    > obciąża bezpośrednio revolut, i o to chodzi.

    Śpieszę donieść, że zaksięgowało się bez dodatkowych opłat, tak więc
    zasilanie Revoluta z karty Citi poprzez Google Pay jest nadal bezpłatne.

    > Citek jest fatalny, jeśli chce się czegoś więcej dowiedzieć, a nawet
    > nie pozwala na wygenerowanie potwierdzenie pojedynczej transakcji KK -
    > jak mi visa oferty nie chciała zwrócić ze Decathlon, to musiałem im
    > cały wyciąg wysłać.

    A jaki problem wyedytować PDFa z wyciągiem i zostawić tylko tę
    potrzebną?

    > A do tego moja karta platinum pojawia się w apce mobilnej jako gold ;>

    Reklamowałeś?

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 33. Data: 2019-04-02 15:39:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 14:46:45 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann'
    Mierzejewski napisał:

    > A jaki problem wyedytować PDFa z wyciągiem i zostawić tylko tę
    > potrzebną?

    Taki, że dokument jak ma być z banku, to ma być bez zmian.
    Bo jak już jedno wyedytuję, to jak mam udowodnić, że czegoś nie wpisałem?
    To, że taka transakcja była tego dnia na taką sumę to im mogłem napisać - i zresztą
    napisałem, nie wystarczyło.
    Problem nie był duży, bo na wyciągu mało pozycji - i nie było żadnych
    kompromitujących ;> Ale że pojedynczej transakcji potwierdzenia nie ma to marność.

    > Reklamowałeś?

    A jak ;) Odpowiedzieli, że rzeczywiście bardzo im przykro, że platyny pokazują się
    jako gold, a gold jako silver i że poprawią.

  • 34. Data: 2019-04-02 15:44:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Apr 2019 04:17:51 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    ubezpieczenia czy programy lojalnościowe. A warunki takie same.
    > Nikt nie każe przy tym rezygnować z getinu, chyba że masz problem ze zdolnością.

    No mam. Visę i MC z Getinu :D

    > Z getoutu masz visę - więc mc simplicity z citka byłoby dobrym uzupełnieniem. Jak
    nie chcesz telefonu to możesz mi dać ;P
    > Programu poleceń nie mają niestety.

    Nie jest na etacie, więc wszystkie moje rozmowy kończą się "tego nie mam w
    instrukcji".

    > A curve zamówiłeś?

    Przy moim tempie to może dam radę w tym miesiącu :)

  • 35. Data: 2019-04-03 15:52:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 15:44:41 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    ubezpieczenia czy programy lojalnościowe. A warunki takie same.

    > No mam. Visę i MC z Getinu :D

    Uuu, dywersyfikacja pełną gębą ;>
    A visa to karta, MC to naklejka?
    Używasz na przemian?

    A propos naklejek, mi dziś awansem oranżada oddała 10zł za to, że wznowią mi naklejkę
    z nowym logo. Wyciągnięcie czegoś od mBąka liczy się potrójnie ;P

    nie chcesz telefonu to możesz mi dać ;P

    > Nie jest na etacie, więc wszystkie moje rozmowy kończą się "tego nie mam w
    instrukcji".

    O, ostatnio się poprawili mocno, widać dawno nie próbowałeś.
    A coś mi się wydaje, że niedługo otwiera się chyba miesięczne okienko, w którym
    honorują PIT za zeszły rok, niezależnie od źródła dochodów.

    > Przy moim tempie to może dam radę w tym miesiącu :)

    To będę przypominał, wikipedia czeka na dotacje.