  • 1. Data: 2015-09-18 21:25:46
    Temat: Citibank 400 zł za polecnei karty dla POLECAJĄCEGO i POLECONEGO :)
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Witam
    Pojawiła się ekstra promocja w citibanku.
    Za polecenie nowego posiadacza karty POLECAJĄCY i POLECONY mogą dostac po
    400 zł - po 100 zł przez 4 miesiące

    https://www.citibankonline.pl/MGM/?prID=logout_mgm

    jeśli ktoś chce się załapać to mogę Go polecić :) na dniach dostane mam
    nadziej karte CITI i walczymy z promocjami dalej
    mój email x7036qwe małpka gmail.com

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2015-10-15 08:12:02