  • 1. Data: 2015-09-16 07:53:22
    Temat: Ewakuacja ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Czy to nie jutro czasami wypada
    termin ewakuacji z BGZO ?

    Pozdro

  • 2. Data: 2015-09-16 08:09:49
    Temat: Re: Ewakuacja ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2015 07:53:22 +0200, Waldek napisał(a):

    > Czy to nie jutro czasami wypada termin ewakuacji z BGZO ?

    Nie. Ostatni dzień promocji to 24.09

  • 3. Data: 2015-09-16 20:37:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 września 2015 20:23:39 UTC+2 użytkownik marek napisał:
    >zastanawiam sie czy tym "sprytnym" bankowcom z BGZO nie
    > przeszkadza regularny, gwaltowny skok aktywow co 2 m-ce?
    > Dziecinada po prostu....
    > Moze trzeba ostatecznie od nich nie odejsc aby zrozumieli glupote
    > tej polityki ? Nieeeee, nie zrozumieja :(

    Bo zapewne nie mają gwałtownych skoków.
    Skaczący to pewnie jakiś ułamek procenta więc problemu dla banku nie ma.
    A i ci skaczący deponenci lojalni nie są to fakt ale szybko wracają jak % się
    podniosą. M.in dlatego banki na reklamy depozytów stosunkowo niewiele wydają.

  • 4. Data: 2015-09-16 21:40:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]

    >ma.
    >A i ci skaczący deponenci lojalni nie są to fakt ale szybko wracają

    Ale sam fakt skokow moze byc przykry, jak trzeba je gwaltownie
    rownowazyc.
    Z tym, ze pewnie jest ich tak malo, ze nie trzeba.
    Ale to tez znaczy, ze niewielki kapital tymi % sciagaja :-)

    >M.in dlatego banki na reklamy depozytów stosunkowo niewiele wydają.

    No ba - na depozytach sie traci, procenty trzeba jakies wyplacac.
    Na kredytach sie zarabia :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-09-16 21:41:01
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > Dziecinada po prostu....
    > Moze trzeba ostatecznie od nich nie odejsc aby zrozumieli glupote
    > tej polityki ? Nieeeee, nie zrozumieja :(

    Skad wiesz, ze sa takie skoki? To, ze jakis procent klientow odchodzi, to
    rzecz normalna przy kazdej promocji i zapewne jest to wliczone w "straty".

  • 6. Data: 2015-09-16 22:02:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 września 2015 21:40:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Z tym, ze pewnie jest ich tak malo, ze nie trzeba.
    > Ale to tez znaczy, ze niewielki kapital tymi % sciagaja :-)

    Im chodzi o "nowy" kaptał, faktycznie nowy i stąd te akcje promocyjne. I zapewne nowy
    ściągają a że przy okazji jakiś promil starego poskacze to bez większego znaczenia.
    Wbrew pozorom w bankach idioci nie pracują.

    > No ba - na depozytach sie traci, procenty trzeba jakies wyplacac.
    > Na kredytach sie zarabia :-)
    Ano właśnie.
    Druga sprawa że nad deponentami specjalnie rozczulać się nie muszą- tu małe znaczenie
    ma marketing a duże cena(wyższy %). Przy kredytach odwrotnie- oferta niekoniecznie
    najlepsza, nie najtańsza ale dobrze opakowana i wypromowana się sprzeda.

  • 7. Data: 2015-09-16 22:08:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 września 2015 21:51:49 UTC+2 użytkownik marek napisał:
    > moze jest wliczone w straty..
    > Ale moze tym bardziej trzeba "utrzec nosa" i spadac na zawsze?
    > No jakos zaczelo mnie to ostatnio meczyc....

    Znaczy odejdziesz tam gdzie mniejsze % ale bez promocji;)?
    Był czas przywyknąć do tego że nowi z reguły dostają lepsze orerty niż starzy.
    I nie tylko w bankach- w telefonach, kablowkach itp.
    Taki standard
    Idioci tam nie pracują- widocznie po promocji więcej nowych przybywa niż starych
    ubywa.