  • 1. Data: 2002-10-05 11:15:06
    Temat: CitiOnline a Chello
    Od: Jacek <k...@g...pl>

    Od dobrych paru dni nie mogę się zalogować do CitiOnline przez chello.
    Citi twierdzi, że to problem przeglądarki ale na połączeniu dial-up
    wszystko jest OK. Czy ktoś z użytkowników chello też ma takie
    problemy?

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2002-10-05 11:42:52
    Temat: Re: CitiOnline a Chello
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > Citi twierdzi, że to problem przeglądarki ale na połączeniu dial-up
    > wszystko jest OK. Czy ktoś z użytkowników chello też ma takie

    To juz jestes kolejny, bo ktos pare dni temu tez tu narzekal, ze nie moze
    sie polaczyc z (innym) bankiem przez chello. Innymi slowy, dzwon do chello.

    M.

  • 3. Data: 2002-10-05 12:58:18
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Maciej Bebenek wrote in news:anmj82$qqg$1@news.tpi.pl:

    > To juz jestes kolejny, bo ktos pare dni temu tez tu narzekal, ze
    > nie moze sie polaczyc z (innym) bankiem przez chello. Innymi
    > slowy, dzwon do chello.

    Inteligo i Fortis działają dobrze - a już o kilku innych bankach
    słyszałem że nie działają. Dziwne.

    --
    empeg

    {FCE2AC80-36E5-4A64-A114-516F7D8E4139}

  • 4. Data: 2002-10-05 12:59:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To juz jestes kolejny, bo ktos pare dni temu tez tu narzekal, ze nie moze
    > sie polaczyc z (innym) bankiem przez chello. Innymi slowy, dzwon do
    chello.

    Istotnie tak bylo - nawet wyslalem im reklamacje z tego powodu - nie dzialao
    mi tez przelewanie w mBanku.
    Ale juz dziala - dzisiaj sie logowalem na Citi, poza tym odpisali mi ze juz
    wszystko jest ok,.

  • 5. Data: 2002-10-07 13:00:49
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Citi twierdzi, że to problem przeglądarki ale na połączeniu dial-up
    > wszystko jest OK. Czy ktoś z użytkowników chello też ma takie

    Ja miałem. Co prawda nie przez Chello, ale z łącz korporacyjnych. Nie
    działały np. Citi i Pekao, mBank działał bez zarzutów. Problem leżał w
    wyłączonej obsłudze SSL 3.0. Po włączeniu działa bez zarzutu.

    MaciejK

  • 6. Data: 2002-10-11 17:22:58
    Od: Jacek <k...@g...pl>

    On Mon, 7 Oct 2002 15:00:49 +0200, "Maciek Kycler"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >działały np. Citi i Pekao, mBank działał bez zarzutów. Problem leżał w
    >wyłączonej obsłudze SSL 3.0. Po włączeniu działa bez zarzutu.

    U mnie problem leżał na styku chello-Citibank. Prawie dwa tygodnie
    zajęło mi doprowadzenie do tego, żeby obie firmy wzięły się za
    rozwiązanie problemu. W tym czasie musiałem używać zwykłego dial-upu.
    Teraz nieoficjalnie działa (nieoficjalnie, bo miałem być powiadomiony
    o rozwiązaniu problemu - może jeszcze coś zmieniają).

    Pozdrawiam,

    Jacek