  • 1. Data: 2014-10-27 10:38:26
    Temat: Kupon 25 zł na allegro.pl za płatność kartą VISA
    Od: Benny <j...@g...com>

    Kolejna promocja kuponowa. Tym razem 25 zł dla posiadaczy kart Visa. Uwaga kupon
    przeznaczony na koszty wysyłki.

    Szczegóły:

    http://jakdorobic.wordpress.com/

    Polecam, Benny grupowicz

  • 2. Data: 2014-10-27 11:59:58
    Temat: Re: Kupon 25 zł na allegro.pl za płatność kartą VISA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Benny j...@g...com ...

    > Kolejna promocja kuponowa. Tym razem 25 zł dla posiadaczy kart Visa.
    > Uwaga kupon przeznaczony na koszty wysyłki.

> [...]
    O ciekawe, dzieki za podpowiedz.
    Czy tradycyjna, podstawową VIsa Electron z mbanku mozna płacić na allegro?

  • 3. Data: 2014-10-27 12:04:20
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-10-27 11:59, Budzik pisze:

    > O ciekawe, dzieki za podpowiedz.
    > Czy tradycyjna, podstawową VIsa Electron z mbanku mozna płacić na allegro?

    Bez problemu o ile nie masz w ustawieniach karty zablokowanych
    transakcji internetowych.

  • 4. Data: 2014-10-28 01:03:56
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Benny wrote:

    > Kolejna promocja kuponowa. Tym razem 25 zł dla posiadaczy kart Visa. Uwaga
    > kupon przeznaczony na koszty wysyłki.

    Jeżeli dobrze rozumiem regulamin, to mogę skorzystać z tego 20 razy na
    jednym koncie Allegro. Z jednej strony to bardzo miła sprawa, z drugiej
    strony zastanawiam się jak im się to może opłacać, a z trzeciej strony
    podejrzewam że będzie wysyp kont na Allegro, gdzie znajdziemy towary za
    przysłowiową złotówkę i 25 PLN kosztów wysyłki. Oczywiście sprzedający i
    kupujący to będzie w realu jedna osoba. W ten sposób otrzymujemy prezent
    wysokości 500 PLN.

    --
    Wysłane z pola.

  • 5. Data: 2014-10-28 01:26:11
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Dąbrowski, 27 paź 2014 w
    news:544e26b6$0$18090$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Bez problemu o ile nie masz w ustawieniach karty zablokowanych
    > transakcji internetowych.

    Mnie ciekawi, czy da radę prepaidem internetowym BZWBK?

  • 6. Data: 2014-10-28 09:02:59
    Od: Benny <j...@g...com>

    Janek z pola:
> [...]
    > przysłowiową złotówkę i 25 PLN kosztów wysyłki. Oczywiście sprzedający i
    > kupujący to będzie w realu jedna osoba. W ten sposób otrzymujemy prezent

    Orientujecie się czy komuś przyblokowali konto za zbyt nadmierne używanie
    tradycyjnych kuponów? Jeśli chodzi o VISĘ to niewiele osób ma u nich kartę się
    okazuje. Wyjadacze wisienek rozsadzą promocję.

  • 7. Data: 2014-10-30 20:04:00
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 28/10/2014 09:02, Benny wrote:

    > Jeśli chodzi o VISĘ to niewiele osób ma u nich kartę się okazuje. Wyjadacze
    wisienek rozsadzą promocję.

    Niewielu? Każdy ma, słynne prepaidy po 32 złote to VISY!

    Przez PayU nie odejmuje, ale przy płatności w aplikacji działa.

  • 8. Data: 2014-11-02 23:32:49
    Od: Benny <j...@g...com>

    Jeżeli nie łapiecie się już w dostępnych kuponach na allegro, zrobiłem zestawienie na
    moim blogu http://jakdorobic.wordpress.com/

  • 9. Data: 2014-11-03 00:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Benny j...@g...com ...

    > Jeżeli nie łapiecie się już w dostępnych kuponach na allegro, zrobiłem
    > zestawienie na moim blogu http://jakdorobic.wordpress.com/

    Czy kupon -20zł mozna połączyć z darmową wysylką? Pewnie nie ale wolę
    zapytać.

  • 10. Data: 2014-11-03 10:30:11
    Od: yossarian <y...@f...com>

    W dniu 2014-11-03 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Benny j...@g...com ...

    > Czy kupon -20zł mozna połączyć z darmową wysylką? Pewnie nie ale wolę
    > zapytać.

    Niestety nie da się, do wyboru jest jeden kupon albo drugi.

    yossarian