  • 31. Data: 2020-11-26 22:10:16
    Temat: Re: Citi wymusza ...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> writes:

    > Date: Thu, 26 Nov 2020 15:05:01
    > From: Dominik Ałaszewski

    > A w Kantorze Aliora?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Dominik

    W kantorze (od niedawna?) też.
    KJ

  • 32. Data: 2020-11-26 22:13:10
    Temat: Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Wed, 25 Nov 2020 16:22:08
    From: Kamil Jońca
    > Wojtek <w...@m...mail.com> writes:

    > [...]
    >>

    > Nie wiem jakiego masz roota, ale mi się udało (chyba)

    Podzielisz się może swoim przepisem?

    U mnie na LineageOS z zainstalowanym Magiskiem narzeka, że zrootowany (i
    MagiskHide nie pomaga). Za to jak odinstaluję Magiska, to działa, ale
    przestaje działać Google Pay, któremu wtyczka do Magiska udaje
    oryginalnego Androida. Więc... i tak źle, i tak niedobrze.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 33. Data: 2020-11-26 22:15:02
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Thu, 26 Nov 2020 16:15:21
    From: Wojtek

    > Po bobrzemu - Magisk + magisk-hide i inne.

    No właśnie mi ta kombinacja nie działa. Dopiero odinstalowanie Magiska
    pomaga (ale wtedy psuje mi Google Pay). :(

    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 34. Data: 2020-11-26 22:48:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.11.2020 o 13:58, Kamil Jońca pisze:

    > W aliorze można ustawić sobie hasło niemaskowane.

    Faktycznie. nie zauważyłem.

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2020-11-26 23:06:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > PS. Kiedyś też uważano, że trzeba regularnie zmieniać hasła. Teraz już
    > się tak nie uważa.

    No, to zależy. Nie należy zmuszać do takich zmian, ale to nieco inna
    sytuacja.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 36. Data: 2020-11-26 23:07:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> writes:

    > Otóż to, dodałbym do tego na przykład hasło maskowane,
    > które jest upierdliwe i obniża bezpieczeństwo (nie można
    > praktycznie skorzystać z menadżera haseł). Ale Bank Śląski
    > wie lepiej :-)

    BTW "kilka" (lat temu) to chyba lekkie niedoszacowanie w tych
    przypadkach.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 37. Data: 2020-11-26 23:10:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Natomiast Alior ... czy mi sie wydaje, czy czasem wystarczyly 3 znaki
    > z hasla ?
    > A to juz IMO niebezpieczne ... chyba, ze bank sobie spisuje adresy IP
    > tych, co za duzo blednych logowan probowali ...

    Co z problem każdą próbę wykonywać z innego IP?
    Nie mam na myśli nawet żadnego botnetu albo innych proxy - ale po
    prosty zwykły reconnect w PPP (over Ethernet czy co tam kto ma).
    A z drugiej strony, "duże" proxy mogą szybko podpaść (no może nie tak
    szybko).
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 38. Data: 2020-11-26 23:11:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > No, to zależy. Nie należy zmuszać do takich zmian, ale to nieco inna
    > sytuacja.

    Tak, źle napisałem. Miałem na myśli wymuszanie zmian haseł.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 39. Data: 2020-11-27 11:00:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości grup
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    >Tak, źle napisałem. Miałem na myśli wymuszanie zmian haseł.

    Tzn "sie nie uwaza" czy "banki odkryly, ze maja z tego wymuszania
    wiecej roboty i wiecej niezadowolonych klientow" ?

    J.

  • 40. Data: 2020-11-27 11:02:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Co z problem każdą próbę wykonywać z innego IP?

    Jest to juz jakis problem.

    >Nie mam na myśli nawet żadnego botnetu albo innych proxy - ale po
    >prosty zwykły reconnect w PPP (over Ethernet czy co tam kto ma).

    Zakladajac, ze masz neostrade i przydzieli Ci inny numer, a nie ten
    sam.

    >A z drugiej strony, "duże" proxy mogą szybko podpaść (no może nie tak
    >szybko).

    No wlasnie.

    J.