  • 21. Data: 2020-11-26 06:04:21
    Temat: Re: Citi wymusza ...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Bo mają gdzieś problemy właściciela telefonu jak straci kasę na skutek
    > uruchomienia nieautoryzowanego oprogramowania.
    > Będzie się bujał z bankiem a nie z Google.

    TTST. :)

    Ja jednak twierdzę, że raczej zatrzymali się na podejściu które
    obowiązywało (nie, żeby było sensowne) parę lat temu.

    KJ

    PS. Kiedyś też uważano, że trzeba regularnie zmieniać hasła. Teraz już
    się tak nie uważa.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 22. Data: 2020-11-26 08:30:56
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.11.2020 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ja jednak twierdzę, że raczej zatrzymali się na podejściu które
    > obowiązywało (nie, żeby było sensowne) parę lat temu.

    Otóż to, dodałbym do tego na przykład hasło maskowane,
    które jest upierdliwe i obniża bezpieczeństwo (nie można
    praktycznie skorzystać z menadżera haseł). Ale Bank Śląski
    wie lepiej :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 23. Data: 2020-11-26 13:34:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.11.2020 o 08:30, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Otóż to, dodałbym do tego na przykład hasło maskowane,
    > które jest upierdliwe i obniża bezpieczeństwo (nie można
    > praktycznie skorzystać z menadżera haseł). Ale Bank Śląski
    > wie lepiej :-)

    Alior też zresztą.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2020-11-26 13:58:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Alior też zresztą.

    W aliorze można ustawić sobie hasło niemaskowane.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 25. Data: 2020-11-26 14:57:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Alior też zresztą.

    Hm, czy obniza bezpieczenstwo ... IMO to raczej nie.

    Natomiast Alior ... czy mi sie wydaje, czy czasem wystarczyly 3 znaki
    z hasla ?
    A to juz IMO niebezpieczne ... chyba, ze bank sobie spisuje adresy IP
    tych, co za duzo blednych logowan probowali ...

    J.

  • 26. Data: 2020-11-26 15:05:01
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.11.2020 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Alior też zresztą.

    Nie, W Aliorze jest wybór między maskowanym
    a normalnym. W Śląskim nie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 27. Data: 2020-11-26 15:21:27
    Temat: Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >UE zrobiła ostatnio tyle szumu o dwuetapowe logowanie.
    >A tu nagle jedna apka ma być bezpieczna?
    >Żałosne.

    apka i strona ... choc przeciez mozna w samej apce ..

    >Ja robię przelew na blaszaku a potwierdzam smsem na telefonie bo
    >myślę ;-)

    Co myslisz ?
    Ze SMS nie mozna "podkrasc" ?

    J.

  • 28. Data: 2020-11-26 16:15:21
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 25/11/2020 12:22, Kamil Jońca wrote:
    > Wojtek <w...@m...mail.com> writes:
    >
    > [...]
    >>

    > Nie wiem jakiego masz roota, ale mi się udało (chyba)
    >
    > KJ

    Po bobrzemu - Magisk + magisk-hide i inne. Aczkolwiek bawiłęm się tym
    jakoś rok temu a teraz nie używam KK od citka zbyt intensywnie wiec na
    razie nie bawiłem się w instalowanie. Im mniej aplikacji tym lepiej (bo
    na durnym Androidzie nie ma się kontroli co się uruchamia a co działa w
    tle)...

    w.

  • 29. Data: 2020-11-26 21:36:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-26 o 15:21, J.F. pisze:
    > Co myslisz ?
    > Ze SMS nie mozna "podkrasc" ?

    Że shakować dwa różne urządzenia jest TRUDNO a większość włamań odbywa
    się przez mózg użytkownika.

    PS. 20 lat pracuję z komputerami. Nie mam zainstalowanego żadnego
    antywirusa w komputerze.
    Win8.1

  • 30. Data: 2020-11-26 22:09:27
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Thu, 26 Nov 2020 15:05:01
    From: Dominik Ałaszewski

    > Nie, W Aliorze jest wybór między maskowanym
    > a normalnym. W Śląskim nie.

    A w Kantorze Aliora?

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and