  • 51. Data: 2020-12-01 14:23:01
    Temat: Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, November 25, 2020 at 1:33:10 AM UTC+4, WAM wrote:
    > Informujemy, że od 1.12.2020 roku zostanie wprowadzony nowy wymóg
    > autoryzowania transakcji internetowych - część transakcji będzie mogła
    > być od tej pory uwierzytelniana tylko za pomocą autoryzacji mobilnej z
    > użyciem powiadomień Push w telefonie, wyłączona zostanie możliwość
    > autoryzacji kodem z SMS.

    Problem w tym że pomimo iż prowadzą konta dla nierezydentów, ich aplikacja dostępna
    jest tylko w polskim App Store. Dziwne, bo Citibanki w innych krajach nie mają
    problemu z byciem dostępnym ogólnoświatowo, nie ma z tym problemu nawet mBank czy
    Alior Kantor.

  • 52. Data: 2020-12-01 16:27:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Na razie podwinęli ogon. :)

    I mam nadzieję, że komuś tam gorąco koło dupy i że w drugim podejściu
    nie będzie już tak, że "niektórych transakcji", ale których niektórych,
    to nie powiemy, próbujcie sobie.

    MJ

  • 53. Data: 2020-12-02 14:46:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Tuesday, December 1, 2020 at 4:27:28 PM UTC+1, Michal Jankowski wrote:
    > Na razie podwinęli ogon. :)
    >
    > I mam nadzieję, że komuś tam gorąco koło dupy i że w drugim podejściu
    > nie będzie już tak, że "niektórych transakcji", ale których niektórych,
    > to nie powiemy, próbujcie sobie.

    Zainstalowałem i okazuje się, że użytkownik
    - nie może w żaden normalny sposób wyjść z aplikacji (trzeba przerwać ją z poziomu
    Androida, bo inaczej "widoczek" okupuje ekran a.m.u.)
    - musi się zgodzić na dostęp aplikacji do telefonu, bo inaczej nie skonfiguruje apki
    - w kółko domaganie się zmiany ustawień, ale co gorsza tak samo jest jak się potem
    zablokuje!

    A ja nie potrzebuję, aby mnie apka sama łączyła z konsultantem (a to jedyne
    uzasadnienie). I tak by pewnie nic nie działało - jak to zrobiłem dla innego banku,
    to i tak musiałem potem dzwonić, wprowadzać kody z klawiatury i odpowiadać na
    pytania, bo mimo, że miałem być zweryfikowany przez aplikację, to jednak nie byłem
    ;-)

    witrak()

  • 54. Data: 2020-12-02 14:48:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 Nov 2020 22:33:07 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >być od tej pory uwierzytelniana tylko za pomocą autoryzacji mobilnej z
    >użyciem powiadomień Push w telefonie, wyłączona zostanie możliwość
    Już się wycofali... chwilowo :)

    Informujemy, że w związku z zapytaniami dotyczącymi planowanej zmiany
    sposobu autoryzacji dla części transakcji internetowych kartą, która
    miała nastąpić 1 grudnia 2020 r., postanowiliśmy przesunąć datę
    wdrożenia nowego wymogu autoryzacji transakcji.

    Jednocześnie zachęcamy do korzystania już teraz z metody autoryzacji
    mobilnej za pomocą aplikacji Citi Mobile(R), która będzie docelową
    metodą uwierzytelnienia transakcji kartą w internecie - więcej
    informacji znajdą Państwo tutaj
    https://www.citibank.pl/landing/citimobile/citi-mobi
    le-token/.

    O nowej dacie wdrożenia poinformujemy z wyprzedzeniem w osobnej
    korespondencji. Do tego momentu sposób autoryzacji transakcji
    internetowych kartą dla Klientów indywidualnych (posiadaczy konta
    osobistego i karty kredytowej) pozostaje bez zmian.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 55. Data: 2020-12-02 18:17:26
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, December 2, 2020 at 5:48:29 PM UTC+4, WAM wrote:

> [...]
    > miała nastąpić 1 grudnia 2020 r., postanowiliśmy przesunąć datę
    > wdrożenia nowego wymogu autoryzacji transakcji.

    Tak jak pisałem wcześniej, nie każdy korzysta z polskiego app store, a tylko z niego
    można pobrać aplikację polskiego Citibanku. Zgłaszałem już ten problem Citi rok temu
    i zbyli mnie jakimiś licencjami, ponownie im o tym przypomniałem i napisali:

    "W nawiązaniu do otrzymanej korespondencji uprzejmie informuję, że wychodząc
    naprzeciw Państwa oczekiwaniom, data wyłączenia bieżącej formy akceptacji transakcji
    internetowych wykonywanych kartami kredytowymi oraz debetowymi została przełożona.
    Działanie to ma na celu przystosowanie systemu i utworzenie nowych rozwiązań dla
    wszystkich Klientów, którzy nie posiadają urządzeń mobilnych obsługujących naszą
    aplikację, a także dla osób korzystających z zagranicznych sklepów Google Play/App
    Store."