  • 11. Data: 2017-09-19 14:46:36
    Temat: Re: Citi w USA
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/19/2017 3:10 AM, Michal Jankowski wrote:
    > A po co ten kod pocztowy?

    Jakas forma zabezpieczenia.
    Idzie razem z autoryzacją do banku. Jak sie nie zgadza to dostaniesz odmowę.

    Bardzo często ten kod tak naprawdę słuzy do robienia statystyk kto skąd
    przyjeżdża na stację.

  • 12. Data: 2017-09-19 21:12:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2017 21:00:10 -0500, witek napisał(a):

    > Nie wiem co facet chciał pokazać ale po prostu filozofuje niemiłosiernie.
    >
    > Wpisuje polski kod pocztowy i powinno zadziałać.

    Czy powinno to bym sie nie zakladal, bo cholera wie co oni tam
    wymyslili, ale od tego trzeba by zaczac.

    Zaslania sie ze dawno listow nie pisal, ze mu sie wydaje iz mamy 4-ro
    cyfrowe kody ... ale przeciez jesli ma polska karte, to musial chocby
    w banku kod podac :-)

    Ale moze zycie ulatwic :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-09-20 16:38:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Sep 2017 19:18:45 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > no i nie wiem - za karte w Wallmarcie zaplacil karta ?

    1.Facet nie wie jak odczutuje się z deski z której strony jest wlew
    paliwa samochodu jaki prowadzi...
    2. Facet twierdzi że w PL nie mamy 5 cyfrowych kodów pocztowych...

    Po tych 2 facepalmach jego wiarygodność spadła drastycznie.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2017-09-20 16:41:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Sep 2017 11:22:26 +0200, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow> wrote:
    > Nie wierzę.

    Też płacilem na stacji BP. Myk polega na tym, że sprzedawcy się chce
    przenisc rozliczenie z kasy stacji na gotówkę w lotomacie.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-09-21 07:24:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2017 16:38:50 +0200, Marek napisał(a):

    > 1.Facet nie wie jak odczutuje się z deski z której strony jest wlew
    > paliwa samochodu jaki prowadzi...

    Jak sie odczytuje ?

    > 2. Facet twierdzi że w PL nie mamy 5 cyfrowych kodów pocztowych...

    To istotnie jest zastanawiajace

    > Po tych 2 facepalmach jego wiarygodność spadła drastycznie.

    Ale masz film. Stacja pyta o zip i 90210 nie przyjmuje ... a czasem
    przyjmuje.

    J.

  • 16. Data: 2017-09-21 09:39:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-21 o 07:24, J.F. pisze:
    > Jak sie odczytuje ?

    Strzałeczka przy symbolu dystrybutora - niestety nie w każdym samochodzie :)

    https://c1.staticflickr.com/9/8335/8444651949_c643e6
    64fc_h.jpg
    https://i1.wp.com/automotiveblog.pl/wp-content/uploa
    ds/2010/02/2011-Volvo-S60_Interior1.jpg

    i bez:
    http://www.need4speed.ws/images/made/images/uploads/
    speed/JohnK_Astra20iTurbo_241_600_318.jpg
    https://spplthumb.blob.core.windows.net/1000x901c/19
    /24/d2/licznik-volvo-design-s60-s80-v70-xc70-xc90-si
    edlce-406486342.jpg

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 17. Data: 2017-09-21 10:02:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-09-21 o 09:39, Mirek Ptak pisze:

    > Strzałeczka przy symbolu dystrybutora - niestety nie w każdym
    > samochodzie :)

    To chyba jakieś głęboko niszowe - w życiu nie kojarzę takiej strzałki.

    Za to w USA kiedyś mi się trafił samochód, który miał wlew pod odchylaną
    tylną tablicą rejestracyjną. O, wtedy to się naszukałem...

    MJ

  • 18. Data: 2017-09-21 14:59:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To chyba jakieś głęboko niszowe - w życiu nie kojarzę takiej
    >strzałki.

    No chyba, ze w USA w kazdym samochodzie :-)

    >Za to w USA kiedyś mi się trafił samochód, który miał wlew pod
    >odchylaną tylną tablicą rejestracyjną. O, wtedy to się naszukałem...

    A to zdaje sie bylo u nich bardzo popularne ... ale dawno temu :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-09-21 15:11:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 września 2017 16:38:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > 1.Facet nie wie jak odczutuje się z deski z której strony jest wlew
    > paliwa samochodu jaki prowadzi...

    A jak się odczytuje?

  • 20. Data: 2017-09-21 21:15:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Mnie się w Niemczech trafił, co wlew miał pod kompozytową maską silnika...

    -----