  • 1. Data: 2017-09-18 19:18:45
    Temat: Citi w USA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/zKqUO6o-AGg?t=70

    no i nie wiem - za karte w Wallmarcie zaplacil karta ?

    J.

  • 2. Data: 2017-09-19 04:00:10
    Temat: Re: Citi w USA
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/18/2017 12:18 PM, J.F. wrote:
    > https://youtu.be/zKqUO6o-AGg?t=70
    >
    > no i nie wiem - za karte w Wallmarcie zaplacil karta ?

    Nie wiem co facet chciał pokazać ale po prostu filozofuje niemiłosiernie.

    Wpisuje polski kod pocztowy i powinno zadziałać.
    Jak nie to tankuje i idzie zapłacic tak jak w Polsce
    lub najpierw idzie zrobić przedpłatę, a potem tankuje (praktykowane w
    miejscach gdzie bardziej kradną).
    W wielu miejscach o kod pocztowy w ogole nie ma pytania.
    Przeciągasz tankujesz odjeżdzasz.
    Mało kogo interesuje czym płacisz, szczególnie teraz w czasach apple pay.

    Ta karta w Walmarcie to załatwianie sprawy od dupy strony.

    A odpowiadając na twoje pytanie. Tak, za kartę prepaid czy też gift
    kartę, możesz zapłacić kredytową.

    Jedynie czego nie zapłacisz kredytówką to kupon totolotka.

  • 3. Data: 2017-09-19 07:16:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-19 o 04:00, witek pisze:

    > Jedynie czego nie zapłacisz kredytówką to kupon totolotka.

    W Stanach?
    W PL płaciłem.

  • 4. Data: 2017-09-19 10:10:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    A po co ten kod pocztowy?

    MJ

  • 5. Data: 2017-09-19 11:11:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >W Stanach?
    >W PL płaciłem.

    Hm, w PL mi powiedziano, ze karta nie mozna zaplacic, i to calkiem
    niedawno.

    J.

  • 6. Data: 2017-09-19 11:22:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie wierzę.

    -----

  • 7. Data: 2017-09-19 11:23:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-19 o 11:11, J.F. pisze:
    > UĹźytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Hm, w PL mi powiedziano, ze karta nie mozna zaplacic, i to calkiem
    > niedawno.

    Ja płaciłem, ale nie w samodzielnym punkcie, tylko w kiosku
    i prawie zawsze brałem całkowite zakupy rzędu 50-70zł
    i to nie raz ale po wielokroć, więc nie jest tak, że przypadkiem.

  • 8. Data: 2017-09-19 12:56:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-19 o 11:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie wierzę.
    >

    > -----

    Jesteś człowiekiem małej wiary i tyle.

  • 9. Data: 2017-09-19 14:28:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" opptnb$ue7$...@d...me

    > Jedynie czego nie zapłacisz kredytówką to kupon totolotka.

    Alkoholu ponoć też nie można kupić na krechę.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.

  • 10. Data: 2017-09-19 14:44:37
    Od: witek <w...@g...pl>