  • 11. Data: 2009-07-09 15:35:36
    Temat: Re: Citi tnie spread
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > poki co "tanie franki" w DB sa tansze niz te z citi. wyglada tez na to,
    > ze kazdy bedzie oferowal jeden wychodzacy przelew walutowy za darmo,
    > wiec zobaczymy kto jeszcze bedzie chcial zarobic na sprzedazy
    > waluty franciszkanom :)

    liczyłem i wychodzi podobnie, poza tym w Citi nie trzeba spełniać
    dodatkowych warunków (wpływ >3kzł, 2 oplacone rachunki)

    generalnie mam kredyt w DB i planuję przetestować obydwa rozwiązania:
    1. przelew na konto CHF w DB i zwrot 4%
    2. zakup CHF w Citi i przelew do DB

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-07-09 15:37:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie zebym sam bledow nie robil, ale ja jednak NIE jestem "od 1997 r.
    > dziennikarzem ekonomicznym" co to "specjalizuje się w tematyce
    > finansowej". :D

    Dajcie spokój koledze Samcikowi. W jego tekstach głupot nie znalazłem, a
    można poczytać takie teksty, że głowa boli...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-07-09 16:42:18
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Lip, 11:37, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Dajcie spokój koledze Samcikowi. W jego tekstach głupot nie znalazłem, a
    > można poczytać takie teksty, że głowa boli...

    Co do glupot - polemizowalbym. Polecam wpis z maja na samcik.blox.pl,
    w ktorym autor daje upust swojej frustracji z okazji wiz do USA (co to
    ma do czegokolwiek na blogu finansowym?). Ale rzeczywiscie, taki tekst
    ze glowa boli...

  • 14. Data: 2009-07-09 17:08:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > w ktorym autor daje upust swojej frustracji z okazji wiz do USA (co to
    > ma do czegokolwiek na blogu finansowym?). Ale rzeczywiscie, taki tekst

    jezeli blog finansowy to czlowiek nie moze o czyms innym napisac, jak
    poplynął z wpisem o wizach to jego sprawa

    w kazdym razie czytam b.wiele tekstow finansowych pisanych przez
    dziennikarzy (sam je tez czasem pisze) i czesto naprawde nóż się w
    kieszeni otwiera, według mnie ww. pisze na dobrym poziomie, w jego
    tekstach nie ma takich błędów merytorycznych jakie np. znajdowalem na
    comperii

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-07-09 17:48:08
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Lip, 13:08, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > jezeli blog finansowy to czlowiek nie moze o czyms innym napisac, jak
    > poplynął z wpisem o wizach to jego sprawa

    Nie, no OK, wolnoc Tomku w swoim domku, a nawet wolnoc Macieju, ale
    poplynal wyjatkowo bez sensu - nijak sie to mialo do reszty wpisu.
    Rownie dobrze mogl zakonczyc artykul: "a na dodatek to murzynow tam
    bija!" czy czyms podobnym :)

    > w kazdym razie czytam b.wiele tekstow finansowych pisanych przez
    > dziennikarzy (sam je tez czasem pisze)

    A to poprosimy o probke, poprosimy. Jako ze wszyscy tu na grupie
    pismienni, wiec pewnie chetnie zobacza... :)