  • 1. Data: 2007-03-06 14:40:17
    Temat: Nowy Planet w Fortisie od 19 marca
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Właśnie dostałem maila, a nie widziałem jeszcze tej informacji na grupie:

    "19 marca 2007 r. zostanie wdrożony nowy system bankowości internetowej.
    Zaoferuje on szereg nowych funkcjonalności, które umożliwią Ci
    zarządzanie rachunkami i produktami bankowymi w prosty, wygodny i
    bezpieczny sposób. Nowy system zastąpi obecnie funkcjonujący Pl@net. W
    dniu wdrożenia wszyscy użytkownicy systemu Pl@net rozpoczną pracę w
    nowym systemie. Zamieszczone poniżej materiały pozwolą na przygotowanie
    się do pierwszego logowania i pracy w nowym systemie."

    http://www.fortisbank.com.pl/ZmianyPlanetFrameSetPL.
    html

    ch.

  • 2. Data: 2007-03-06 14:45:25
    Temat: Re: Nowy Planet w Fortisie od 19 marca
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    LPoD napisał(a):

    > http://www.fortisbank.com.pl/ZmianyPlanetFrameSetPL.
    html

    I jeszcze mniej do kompletu zła wiadomość:

    "W związku z pracami wdrożeniowymi, które odbędą się w weekend 17-18
    marca, system Pl@net będzie w tych dniach niedostępny począwszy od 17
    marca (sobota), od godziny 7:00."

    ch.

  • 3. Data: 2007-03-06 14:46:26
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    LPoD napisał(a):

    > Właśnie dostałem maila, a nie widziałem jeszcze tej informacji na grupie:

    I jeszcze zła wiadomość do kompletu:

  • 4. Data: 2007-03-06 19:57:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> wrote in message

    > "W związku z pracami wdrożeniowymi, które odbędą się w weekend 17-18
    > marca, system Pl@net będzie w tych dniach niedostępny począwszy od 17
    > marca (sobota), od godziny 7:00."

    Pewnie Planet2 nie bedzie dostepny ze wzgledu na transferowanie
    certyfikatow. Osoby, ktore maja juz P3pewnie beda mialy dostep pod adresem
    testowym.

    MK