  • 11. Data: 2007-09-30 07:07:23
    Temat: Re: Citi - procedura...
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:fdmrep$rr$1@inews.gazeta.pl...
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    > To, ze AFAIR jest dokument, ktory sie nazywa Umowa i jest w dwoch
    > egzemplarzach. Jeden egzemplarz dostaje klent, oczywiscie dopiero po
    > podpisaniu przez bank.

    Ja dostalem od razu przy wizycie przedstawiciela - dokument oczywiscie nie
    byl podpisany przez bank.

    M.

  • 12. Data: 2007-09-30 10:42:18
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "krzysztofsf" wrote in message:

    > [...]W Citi podpisujesz umowe "w ciemno" nie wedzac, ile ci przyznaja
    > limitu, czy wogole przyznaja itd.

    Ja najpierw mialem rozmowę telefoniczną z konsultantem,
    który oznajmil jaki mam przyznany limit na podstawie mego wniosku
    a dzień pózniej spotkanie z przedstawicielem
    i podpisywanie kwitków i przekazanie zdjęcia
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com