    From: lukket <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 200 wiśni za KK MC World
    Date: Thu, 02 Feb 2012 15:46:03 +0100

    W dniu 2012-01-18 23:02, coree pisze:
> [...]
    -Handlowy-Karta-K...

    n_Promocji_C_G.pdf

> [...]
    > Promocji nabycie dowolnego produktu oferowanego przez Bank na
    > standardowych warunkach, gdzie nie przysługuje prawo
    > do zwolnienia z opłat oraz 200 zł w prezencie.
    >
    > Czyli, odmawiamy Ci gruper-kliencie udzielenia kredytu z promocją, ale
    > nasz konsultant skontaktuje się z Panem, coby wcisnąć Mastercarda, ale
    > bez dwóch stów.
    > Żałosne.
    > Swoją drogą, ciekaw jestem ilu klientów z tysiąca gruperowych wniosków
    > uzyska kredytówkę z bonusem.
    >
    > Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta

    Wczoraj złożyłem wniosek z groupona, dzisiaj decyzja o przyznaniu karty.
    Potestujemy, zobaczymy.
    Cashback jest niezły, bo wychodzi 2% ( (za zakupy biletów lotniczych
    wizz 2x tyle), tyle że do wydania na bilety lotnicze w Wizzair, co dla
    mnie jest akurat plusem.

    Zobaczę czy uda się coś ugrać ze zniesieniem opłaty miesięcznej po paru
    miesiącach....

    Ł.