  • 1. Data: 2003-03-22 16:47:11
    Temat: Ciekawe kiedy ...
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    znajdzie się jakiś bank, który ze wszystkich dobrych rozwiązań
    funkjonujących obecnie w różnych bankach stworzy jedno super e-konto (bez
    wszelakiego dziadostwa jakie w różnych ofertach można znaleźć aktualnie).
    Teoretycznie takie konto miałoby nieograniczone powodzenie.

    --
    Tomek S.
    http://www.wiarus.pzw.prv.pl - prawdopodobnie najlepsza strona na świecie ;)

  • 2. Data: 2003-03-22 18:42:33
    Temat: Re: Ciekawe kiedy ...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomekxl wrote:
> [...]
    > e-konto (bez wszelakiego dziadostwa jakie w różnych ofertach można
    > znaleźć aktualnie). Teoretycznie takie konto miałoby nieograniczone

    A o jakie dziadostwo ci konkretnie chodzi?
    Bo pamietaj, ze bank to nie instytucja charytatywna, ktoa ma zapewnic
    ci najwyzszy poziom zadowolenia kosztem swoich zyskow...

  • 3. Data: 2003-03-22 19:27:09
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    > A o jakie dziadostwo ci konkretnie chodzi?
    > Bo pamietaj, ze bank to nie instytucja charytatywna, ktoa ma zapewnic
    > ci najwyzszy poziom zadowolenia kosztem swoich zyskow...

    Dziadostwo (może zbyt mocne słowo-przepraszam) to wszystko to co się nie
    podoba klientom. Można tego wymienić całą masę.
    Charytatywna ? Przy inflacji około 2% oprocentowanie kredtytów koło 15%
    (czasem 30% - VC BZWBK) to robienie jaj z normalnych ludzi.
    Banki które nie chcą (lub nie mogą)zapewnić mi najwyższego poziomu
    zadowolenia (jakim kosztem nie wnikam) są skazane na wymarcie.

    Tomek S

  • 4. Data: 2003-03-22 20:16:28
    Od: "Paweł" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > Banki które nie chcą (lub nie mogą)zapewnić mi najwyższego poziomu
    > zadowolenia (jakim kosztem nie wnikam) są skazane na wymarcie.

    marzyciel z Ciebie

    akurat tak się dziwnie składa póki co, że te banki które mają tu na grupie
    najgorsze opinie (np. PeKaO S.A., PKO BP) mają jednocześnie najlepsze wyniki
    finansowe

    zaś te które naprawdę są stosunkowo niezłe i starają się (choćby mBank) mają
    wyniki raczej takie sobie

  • 5. Data: 2003-03-22 21:00:30
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Banki które nie chcą (lub nie mogą)zapewnić mi najwyższego poziomu
    > zadowolenia (jakim kosztem nie wnikam) są skazane na wymarcie.

    Wymień podstawowe cechy - na dzisiaj -jakie to superkonto powinno spełniać.
    Może ja zacznę:
    1. Oprocentowanie 6%, kapitalizacja miesięczna lub częstsza, najlepiej ciągła
    2. Opłaty za założenie i prowadzenie - zerowe,
    3. Opłaty za wszelkie przelewy - zerowe,
    4. Moźliwość wysyłania na trzy sesje Eliksiru najpóżniej na 15 minut przed
    zamknięciem przyjmowania zleceń,
    5. Dostęp do konta oczywiście także przez Internet (bezpłatny)
    6. Karty typu debetowego i kredytowego - bezpłatnie
    7. Możliwość bezpłatnego wybierania gotówki we wszystkich bankomatach na
    terenie Polski.
    I co jeszcze??????

    Pozdrowienia Tensor1.
    PS. Mam nadzieje, że powyższą listę wzbogacisz jeszcze o wiele elementów.
    Zgaduje, że przy każdym pojawi się słówko "bezpłatnie".

  • 6. Data: 2003-03-23 09:25:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

    > A o jakie dziadostwo ci konkretnie chodzi?
    > Bo pamietaj, ze bank to nie instytucja charytatywna, ktoa ma zapewnic
    > ci najwyzszy poziom zadowolenia kosztem swoich zyskow...

    Jeśli już robimy "życzeń":
    mi w zupełności wystarczałoby, żeby bank
    a) z odpowiednim wyprzedzeniem informowało z mianie TOiP
    b) nie robił cyrków z reklamą (jak ing z kontem "0")
    c) dotrzymywał umów terminowych (i np. nie zmieniał "sam z siebie" TOiP
    dla powiedzmy KM)

    KJ

  • 7. Data: 2003-03-23 18:02:04
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A o jakie dziadostwo ci konkretnie chodzi?

    Dla mnie na poczatek super hitem byloby polaczenie eMaxa i eKonta w mBanku
    - czyli eKonto z oprocentowaniem eMaxa.
    Teraz tylko bez sensu (totalnie bez sensu) przelewam kase zanim zaplace
    rachunek, wyplace z bankomatu.
    mBank na mnie nie zarobi, tzn. i tak kasa lezy na eMaxie, a i tak
    karte (aktualnie juz tylko :() mam do eKonta.
    mBank *traci* na mnie to, ze musi obslugiwac dwa konta zamiast jednego,
    i ma 2 x wiecej przelewow z mojego powodu nizby moglo ich byc.
    mBank nie zyskuje *nic* na nizszym oprocentownaiu eKonta, bo przelewam
    tam kase w ostatniej chwili.
    z tego co wiem, prawie zawsze klienci zakladaja i eMaxa(y) i eKonto, wiec
    pewnie robia to w tym samym celu co ja...

    Do tego hita wlasciwie nic mi nie trzeba, bo karty kredytowej i tak z mBanku
    nie chce :-) - wole miec karty gdzies z dala od kont z pieniedzmi ;-)
    a zwlaszcza od konta na ktore wplywa pensja - po co jeden CRM ma o mnie
    za duzo wiedziec ;)))?

    Moze to im te podwojne ilosci kont potrzebne do statystyk?
    Chyba do niczego innego.

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2003-03-23 18:18:02
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > - czyli eKonto z oprocentowaniem eMaxa.
    > Teraz tylko bez sensu (totalnie bez sensu) przelewam kase zanim zaplace

    jakiś sens to jednak ma, bo gdybyś miał kasę od razu na ekoncie i nie daj
    Bóg ktoś Ci kartę "podwędził" i poszedł poszaleć na zakupy to byłoby
    nieciekawie
    jeden rachunek w ramach konta to zdecydowanie za mało, dobrym rozwiązaniem
    za to byłoby
    wprowadzenie ekona oprocentowanego jak emax - z możliwością samodzielnego
    tworzenia dodatkowych subrachunków - podobnie jak to się dzieje w Inteligo -
    to chyba ich największy plus

    > mBank *traci* na mnie to, ze musi obslugiwac dwa konta zamiast jednego,
    > i ma 2 x wiecej przelewow z mojego powodu nizby moglo ich byc.

    ale to przelewy wewnętrzne nie chodzące przez eliksir wiec koszt to
    ewentualnie parę miliwatów prądu wiecej zużytego na przelew przez serwery

    > Moze to im te podwojne ilosci kont potrzebne do statystyk?
    > Chyba do niczego innego.

    ech ja mam u nich poczwórne i jeszcze mi brakuje (3 emaxy i 1 ekonto)
    kilka czy nawet więcej kont pomaga mi zapanować nad różnymi operacjami - np.
    dla żony jeden rachunek z kartą, dla mnie drugi, do trzymania pieniędzy
    3-ci, do aukcji allegro 4-ty
    zapewniam Cię że to ułatwia odnalezienie się w gąszczu informacji