  • 1. Data: 2003-03-22 09:50:27
    Temat: mLinia w Idei
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Nie wiem, czy wszyscy zauważyli. Z telefonów Idei można zadzwonić na mLinię
    poprzez numer *7065. Opłata za minutę 50 groszy netto. Nie wliczone do puli
    bezpłatnych minut.

    Zauważyłem to przypadkowo czytając regulamin promocji mBank w Idea Optima.
    Niby pisze, że działa to z telefonów aktywowanych w tej promocji, no ale
    działa ze wszystkich...

    Z reguły koszt minuty jest wyższy od 50 groszy netto, chyba, że w wysokich
    taryfach...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-03-22 11:53:03
    Temat: Re: mLinia w Idei
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zauważyłem to przypadkowo czytając regulamin promocji mBank w Idea Optima.
    > Niby pisze, że działa to z telefonów aktywowanych w tej promocji, no ale
    > działa ze wszystkich...

    Sprawdzales?
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-22 11:53:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    Optima.

    > Sprawdzales?

    No ze wszystkich siłą rzeczy nie sprawdzałem ;-), ale z mojego się da, a nie
    jest z żadnej promocji. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@t...gsm.pl; www.telefon.gsm.pl; 0501950782
    www.telefon.gsm.pl/faq

  • 4. Data: 2003-03-22 12:04:53
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > No ze wszystkich siłą rzeczy nie sprawdzałem ;-), ale z mojego się da, a
    nie
    > jest z żadnej promocji. :-)

    mAsia na mCzacie potwierdzila. Kazdy kto ma Idee Optime moze z tego
    korzystac.

  • 5. Data: 2003-03-22 12:49:20
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > mAsia na mCzacie potwierdzila. Kazdy kto ma Idee Optime moze z tego
    > korzystac.

    w POPie tez 50 groszy netto :)

    Jean

  • 6. Data: 2003-03-22 18:22:28
    Od: "Sslaus" <s...@N...o2.pl>

> [...]
    mLinię
    > poprzez numer *7065. Opłata za minutę 50 groszy netto. Nie wliczone do
    Wreszcie :)

    > Niby jest napisane, że działa to z telefonów aktywowanych w tej promocji,
    no ale
    > działa ze wszystkich...
    Jak głosi strona Idei: Wszyscy Abonenci sieci Idea mogą skorzystać z
    ułatwionego dostępu do mLinii z telefonu komórkowego za pomocą numeru
    skróconego *7065 (koszt połączenia - 0,50 zł / 0,61 zł z VAT za minutę).

    pozdrawiam,
    Sslaus

  • 7. Data: 2003-03-22 21:16:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > mAsia na mCzacie potwierdzila. Kazdy kto ma Idee Optime moze z tego
    > korzystac.

    Nie tylko Optimę. Każdy telefon w sieci Idea.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-03-22 21:20:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Sslaus" <s...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jak głosi strona Idei: Wszyscy Abonenci sieci Idea mogą skorzystać z
    > ułatwionego dostępu do mLinii z telefonu komórkowego za pomocą numeru
    > skróconego *7065 (koszt połączenia - 0,50 zł / 0,61 zł z VAT za minutę).

    Faktycznie, nie doczytałem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara