    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawe kiedy ...
    Date: 23 Mar 2003 18:02:04 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > A o jakie dziadostwo ci konkretnie chodzi?

    Dla mnie na poczatek super hitem byloby polaczenie eMaxa i eKonta w mBanku
    - czyli eKonto z oprocentowaniem eMaxa.
    Teraz tylko bez sensu (totalnie bez sensu) przelewam kase zanim zaplace
    rachunek, wyplace z bankomatu.
    mBank na mnie nie zarobi, tzn. i tak kasa lezy na eMaxie, a i tak
    karte (aktualnie juz tylko :() mam do eKonta.
    mBank *traci* na mnie to, ze musi obslugiwac dwa konta zamiast jednego,
    i ma 2 x wiecej przelewow z mojego powodu nizby moglo ich byc.
    mBank nie zyskuje *nic* na nizszym oprocentownaiu eKonta, bo przelewam
    tam kase w ostatniej chwili.
    z tego co wiem, prawie zawsze klienci zakladaja i eMaxa(y) i eKonto, wiec
    pewnie robia to w tym samym celu co ja...

    Do tego hita wlasciwie nic mi nie trzeba, bo karty kredytowej i tak z mBanku
    nie chce :-) - wole miec karty gdzies z dala od kont z pieniedzmi ;-)
    a zwlaszcza od konta na ktore wplywa pensja - po co jeden CRM ma o mnie
    za duzo wiedziec ;)))?

    Moze to im te podwojne ilosci kont potrzebne do statystyk?
    Chyba do niczego innego.

    pozdrawiam

    romekk