    From: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chwalę PKO BP! (Rawa)
    Date: Fri, 28 May 2004 20:21:00 +0200

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:c97pbg$16e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Macierzyński, pwiadasz? Czyżby to był zbieg okoliczności? Czy każda
    > osoba o tym nazwisku pracuje w bankowości? :)

    Urlop, powiadam, urlop macierzyński :))))
    W związku z tym inne panie muszą odrywać się od pilnych zajęć aby obsłużyć
    klienta o złotym koncie. A dla klienta jest to dość krępujące zasuwać po
    pokojach i dopytywać się, czy może by ewentualnie - bo kończy sie to tym, że
    pani dyrektor osobiście pędzi na dół i wyrywa pannę z okienka - straszny
    rejwach, szum i zamieszanie. Przy krótkiej kolejce do kasy nie ma sprawy -
    szybciej dojdę do lady niż delegatka odpali komputer w pokoju dla
    indywidualnych. Ale gdy kolejka jest długa, to zaczynam się zastanawiać
    dlaczego właściwie płacę dwa razy więcej za prowadzenie konta?
    No, ale i tak idzie przeżyć, w przeciwieństwie do takiego oddziału Pekao na
    Piotrkowskiej 270 w mieście Łodzi, gdzie aaaby uzyskać jakiekolwiek info o
    repecie wyciągu sprzed lat pięciu musiałem odstać równiutką godzinę
    obserwując objawy narastającego wkurzenia u kilkunastu oczekujących jak ja
    frajerów. A potem jeszcze godzina spędzona na walce pani dysponentki z
    krnąbrnym Systemem i już za dwa miesiące otrzymałem wyciąg pocztą. Przez ten
    czas nawet ZUS pogodził się z prestiżową porażką i wyciąg zdobi głośnik na
    mym biurku po dziś dzień. Co świadczy dowodnie o wyższości ducha nad
    administracją.

    T.