    From: "Krzysiek Z." <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chamstwo internetowe mBanku
    Date: Mon, 21 Jan 2008 21:55:29 +0100

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:56c592b9-5de0-43b6-8751-8ea1a4c89b3f@p69g2000hs
    a.googlegroups.com...
    Witam!

    Po zalogowaniu sie na moje konto wyświetla mi się reklama mbankowych
    kredytów hipotecznych. Czemu tą reklamę mBank podpisuje jako
    Komunikat? Nie różni sie to wogóle od tradycyjnego spamu gdyz nie
    mozna sie tego pozbyć. Dodatkowo bezczelnie jest w dziale Komunikaty.
    Otóż korzystam z usług mBanku gdyż nigdy nie był perfidnie nachalny w
    stosunku do użytkowników. Widzę jednak ze się to zaczyna zmieniać.
    Czemu pują sobie reputacje takimi sztuczkami reklamowymi niskiego
    poziomu? Nie życzę sobie widzieć reklam mBanku a w szczególności
    opisanych kłamliwie jako komunikat.
    Widzę że niestety mBank się zmienia... na gorsze!
    Ponieważ nie ma możliwości usunięcia tej reklamy i jak domniemam
    wyświetla się ona wszystkim użytkownikom to traktuję ją jako SPAM.
    Złożę więc skargę w odpowiednim urzędzie na masową reklamę było nie
    było wysyłaną kazdemu klientowi przy logowaniu do konta
    internetowego...
    A wy co o tym myślicie?

    won trollu