  • 1. Data: 2004-09-08 22:19:58
    Temat: mBank - ile mam czekac na umowę?
    Od: Yooseph <y...@n...megapolis.pl.invalid>

    Witam

    W ubiegły poniedziałek (30.08) wysłałem do mBanku umowę o
    prowadzenie ekonta i emaxa wraz z kserem dowodu (opcja z pominięciem
    formularza internetowego), a teraz mija 9 dzień i nie uzyskałem od
    nich żadnego odzewu. Zaznaczam ze umowe wysłałem listem prioryterowym.

    Wobec tego mam kilka pytań:
    Czy mam sie zacząć niepokoić i przedsięwziąść jakieś kroki w celu
    przyspieszenia odesłania mi podpisanej umowy? Czy mBank po prostu tak
    ma że trzeba się swoje naczekać.

    Co teraz mógłbym zrobić? Warto dzwonić na mLinię? Czy może
    lepiej wypełnic tym razem formularz sieciowy i zacząć od nowa czekanie
    na umowę? Czy może lepiej od razu iść do VW Banku (który mi się jednak
    nie podoba, ale może ma szybszą procedurę otwierania rachunków) i dać
    sobie spokój z mBankiem?

    Jeśli ktoś niedawno zakładał konto w mBanku to proszę, niech napisze
    ile to wszystko trwało w jego przypadku.

    y...@m...pl