eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCall Center BPH PBK..... › Call Center BPH PBK.....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.us.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!news.pik-net.p
    l!io.kat1.upc.pl!nobody
    From: "Lukasz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Call Center BPH PBK.....
    Date: Wed, 29 May 2002 11:50:38 +0200
    Organization: PIK-Net Sieci Rozlegle - http://www.pik-net.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <0...@i...kat1.upc.pl>
    NNTP-Posting-Host: proxykat.upc.com.pl
    X-Trace: shilo.silesia.pik-net.pl 1022666424 16825 195.82.174.10 (29 May 2002
    10:00:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@s...silesia.pik-net.pl
    NNTP-Posting-Date: 29 May 2002 10:00:24 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:184981
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy ktoś zauważył, iż dokonując przelewu za pomocą Call Center środki na
    poczet transakcji nie są blokowane i można je ponownie pobrać tym razem z
    Bankomatu lub u uśmiechniętej Pani w okienku?

    Zrestzą trudno jest się do nich dodzwonić... zauważyłem, że zmieniają
    komunikat gdy mają jakies problemy z systemem początkowo iz "system jest
    niedostępny....." na czysto olewacki i w stylu gówno zawsze leci od góry,
    zrzucają wszytsko na TPSA informując "Połączenie nie może być
    zrealizowane" - gdyby było to komunikat z TPSA nie było by zaliczenia a tu
    jest :(((




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1