  • 1. Data: 2003-08-30 09:21:39
    Temat: CU - otwieranie rejestru przez Internet.
    Od: " Marcin" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mysle o otworzeniu rejstru w Commercial Union
    przez Internet. Na stronie znalazlem info
    o takiej mozliwosci, ale nie wiem co dalej,
    po wypelnieniu formularz do otworzenia
    rejstru.

    Czy pozostaje mi wplacic kwote na konto
    towarzystwa czy czekac na jakis kontakt
    ze strony CU.
    Czy umowa jest wysylana przez Poczte Polska
    czy jakis kurier?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2003-08-30 10:26:36
    Temat: Re: CU - otwieranie rejestru przez Internet.
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik " Marcin" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > towarzystwa czy czekac na jakis kontakt
    > ze strony CU.
    > Czy umowa jest wysylana przez Poczte Polska

    Pieniążki możesz wpłacać od razu (stosowne instrukcje otrzymasz po
    wypełnieniu formularza). Pocztą dostaniesz umowę do podpisania i odesłania.
    Dopiero jak to zrobisz uzyskasz dostęp do rejestru on-line. W moim przypadku
    trwało to wszystko około 2 tyg.

    Pozdrawiam
    Toomaas