  • 1. Data: 2003-08-29 18:11:46
    Temat: Inteligo i Ebay - czy komuś się udało pożenić??
    Od: "Tashi" <k...@W...onet.pl>

    Witam, nie mogę użyć na Ebay-u karty Inteligo, która niby jest też przeznaczona
    do zakupów w internecie.
    Czy komuś z was udało się zapłacić tą kartą za cokolwiek na Ebay-u lub Ebay-owi?
    ?
    Jakie rozwiązania polecacie dla sprzedawcy Ebay z Polski??

  • 2. Data: 2003-08-29 19:10:40
    Temat: Re: Inteligo i Ebay - czy komuś się udało pożenić??
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tashi" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Ebay-owi?
    > ?
    > Jakie rozwiązania polecacie dla sprzedawcy Ebay z Polski??

    ja uzywam karte mbanku, nie ma najmniejszych problemow! Przyjmują, oplaty
    tez mi sciagają z ekonta

  • 3. Data: 2003-08-29 20:18:45
    Od: "plumpcio" <p...@W...onet.pl>

    Uzytkownik "Tashi" <k...@W...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    Ebay-owi?
    > ?
    > Jakie rozwiązania polecacie dla sprzedawcy Ebay z Polski??

    co prawda nie kupowalem na ebay, ale wielokrotnie placilem ich VE w
    internecie - takze na zagranicznych stronach. A problemy moze z tad, ze dzis
    chyba zadna transakcja nie doszla do skutku (patrz pare watkow nizej) - nie
    mozna bylo wyplacic kasy w bankomacie, w sklepach odrzucali karte

    pozdrawiam!

  • 4. Data: 2003-08-29 20:58:09
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

    "Tashi" <k...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Ebay-owi?
    > ?
    > Jakie rozwiązania polecacie dla sprzedawcy Ebay z Polski??

    A jak chcesz placic bez Pay Pal?

  • 5. Data: 2003-08-29 22:00:40
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

> [...]
    przeznaczona
    > do zakupów w internecie.
    > Czy komuś z was udało się zapłacić tą kartą za cokolwiek na Ebay-u lub

    Witaj!

    Bez żadnego problemu płaciłem ebay'owi tą kartą.

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

    --
    http://www.mysms.org

  • 6. Data: 2003-08-30 00:05:57
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Hejka,

    Bez najmniejszych problemów:
    - aukcja na e-Bay'u.
    - bezproblemowo założone konto na BidPay'u
    - zapłata za aukcję błyskawiczna, bezproblemowo ściągnięta z VE Inteligo,

    POLECAM ;-)))

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 7. Data: 2003-08-30 08:34:42
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > A jak chcesz placic bez Pay Pal?

    czytaj uważnie

    on sprzedaje poprzez ebay więc to jemu klienci będą płacić a nie odwrotnie
    jedynym problemem jest dla niego opłata za usługi ebay

    paypal nie jest więc mu jakoś szczególnie potrzebny

  • 8. Data: 2003-08-30 08:43:45
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

    "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> wrote in message

    > czytaj uważnie
    >
    > on sprzedaje poprzez ebay więc to jemu klienci będą płacić a nie odwrotnie
    > jedynym problemem jest dla niego opłata za usługi ebay
    >
    > paypal nie jest więc mu jakoś szczególnie potrzebny

    Tyle, ze 90% transakcji na eBay jest obslugiwanych przez Pay pal. Ogromna
    czesc klientow jesli nie widzi mozliwosci zaplaty przez Pay pal nie bedzie
    wogole brala udzialu w aukcji. Ja na przyklad omijam tego typu aukcjie
    szerokim lukiem.

  • 9. Data: 2003-08-30 12:36:22
    Od: "Tashi" <k...@W...onet.pl>

    Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi
    Mnie też udało się w końcu zarejestrować tę kartę na Ebayu, pewnie przyczyną
    wcześniejszych niepowodzeń była jaka awaria w Inteligo, o której już wspomniano.

  • 10. Data: 2003-08-30 19:33:31
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > czesc klientow jesli nie widzi mozliwosci zaplaty przez Pay pal nie bedzie
    > wogole brala udzialu w aukcji. Ja na przyklad omijam tego typu aukcjie

    Skoro handluje na ebay to widać radzi sobie z tym jakoś -

    choć oczywiście dużo łatwiej jest posiadać konto w paypal - to nie ulega
    wątpliwości