  • 1. Data: 2003-08-30 06:27:16
    Temat: PEKAO- IBAN????
    Od: "user" <...@...com>

    czy przelewy na rachunek w CKiC (na karte debetowa) moge wysylac w formacie
    IBAN czy tylko w starym???

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-30 08:37:40
    Temat: Re: PEKAO- IBAN????
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "user" <...@...com> napisał w wiadomości
    > czy przelewy na rachunek w CKiC (na karte debetowa) moge wysylac w
    formacie
    > IBAN czy tylko w starym???

    u mnie leci juz na nowy nr (tzn 26cyfrowy) - no, ale taki wlasnie mam w
    umowie.
    sebastian

  • 3. Data: 2003-08-30 08:50:43
    Od: "user" <...@...com>

    "s" <s...@T...gnet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "user" <...@...com> napisał w wiadomości
    > formacie
    >
    > u mnie leci juz na nowy nr (tzn 26cyfrowy) - no, ale taki wlasnie mam w
    > umowie.

    rozumiem. ja mialem stary numer (numer CKiC - numer karty). ale to kilka
    lat temu,. i sie zastanawiam czy na nowy tez dojdzie

  • 4. Data: 2003-08-31 22:53:26
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    >ja mialem stary numer  (numer CKiC - numer karty). ale to kilka
    > lat temu,. i sie zastanawiam czy na nowy tez dojdzie

    Dojdzie na nowy.
    Ja wysylam na numer IBAN 'owy juz od roku
    (mimo ze wtedy jeszcze nic w okienkach PEKAO SA o nim nie wiedzieli)
    i zawsze dochodziło.

    Pozdrawiam,
    Paweł