  • 11. Data: 2003-11-19 09:24:31
    Temat: Re: CLiF chce upadłości Kredyt Banku
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:640e.000005ed.3fba0d66@newsgate.onet.pl...

    > Tylko w tym naszym biednym kraju mogą się zdarzać takie absurdy. Najpierw
    > 1. bierze się ogromny kredyt,
    > 2. ogłasza upadłość,
    > 3. bank jak najbardziej słusznie rekwiruje zabezpieczenia kredytu a
    następnie
    > 4. dłużnik składa wniosek o upadłość banku.

    Chyba niezbyt dokladnie przeczytales wspomniany artykul.

  • 12. Data: 2003-11-20 08:41:42
    Od: t...@p...onet.pl

    > pytanie: co bedzie z kredytami zaciagnietymi w KB po ogloszeniu jego
    > upadlosci?
    > pytam czysto teoretycznie ;-)
    >
    > Grzegorz

    To jest własnie początek dyskusji, której chce CLiF. Odpowiadając jako
    pracownik Banku (tak jak uważa jeden z wcześniejszych dyskutantów) powiem:
    Syndyk zaproponuje CI natychmiastową spłatę kredytu lub w wyjątkowych
    sytuacjach zgodzi sie na spłatę w ratach na znacznie gorszych warunkach. I
    zaczyna się zjawisko kuli śniegowej. Tensor1.

    PS. Jedno mnie tylko zastanawia. Rozumiem, że KB jest pazerny, zachłanny,
    jednym słowem NAJGORSZY ze wszystkich. Dlaczego jednak także inne banki (lista
    kilka postów wyżej) też wymówiły kredyt dla CLiFu. Czy też powinny ogłosić
    upadłość.

  • 13. Data: 2003-11-20 09:22:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]

> [...]
    > kilka postów wyżej) też wymówiły kredyt dla CLiFu. Czy też powinny ogłosić
    "Efekt kuli śniegowej" ? Zdaje się, ze w większości umów jest zapis, że
    bank ma prawo wypowiedzieć kredyt jeśli uzna go za zagrożony.

    A KB nie jest lepszy/gorszy od innych. przykłady podobnego postępownia
    (IIRC) BZWBK czy BRE były.....
    KJ

  • 14. Data: 2003-11-21 10:22:55
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > jednym słowem NAJGORSZY ze wszystkich. Dlaczego jednak także inne banki
    > (lista kilka postów wyżej) też wymówiły kredyt dla CLiFu. Czy też powinny

    Witam
    Parę dni temu widziałem w TVN24 rozmowę przedstawicieli KB i CLiF i z tego
    co zrozumiałem CLiF nie ma pretensji o to że KB wymówił mu umowę, ale o to,
    że zajął majątek CLiFa w wysokości większej niż zadłużenie i dość niemrawo
    się z tego rozlicza.

    Pozdrawiam
    zarafiq