  • 1. Data: 2002-03-11 13:43:52
    Temat: VC- #3 i juz nie marudze
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Witam.
    Zalozylem se konto w Multibanku dzisiaj przez internet.
    Juz do mnie oddzwaniali juz aktywowalem konto,
    dowiedzialem sie rowniez ze karte dostane niby najwczesniej za 3 miesiace.

    Czy istnieje jakas szybsza droga..?
    Np. duza wplata na konto.. 3-4000 .. [wymagane 1000 przez 3 miesiace]. Udalo
    sie komus...? Moze jakois da sie wyprosic u nich ominiecie procedury?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-03-11 14:02:48
    Temat: Re: VC- #3 i juz nie marudze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy istnieje jakas szybsza droga..?
    > Np. duza wplata na konto.. 3-4000 .. [wymagane 1000 przez 3 miesiace].
    Udalo
    > sie komus...? Moze jakois da sie wyprosic u nich ominiecie procedury?

    Tak - przedstawienie historii rachunku z innego banku z wplywami >=1000 zl.
    Jesli masz taka mozliwosc -masz karte - w innym wypadku jestes "swiezym"
    klientem i sie moga "obawiac" :)

    Zainteresuj sie wirtualnymi kartami - do platnosci w Internecie - bo to Cie
    chyba interesowalo - poklikaj sobie po serwisie :)

  • 3. Data: 2002-03-11 14:16:29
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Dzieki :-)