  • 1. Data: 2002-03-11 13:22:39
    Temat: KREDYT czy DEBET - co wybrac? potrzebne pieniazki.
    Od: "Kunzi" <p...@i...pl>

    Czesc,
    potrzebuje troszke pieniazkow na budowe domu.
    Obecnie posiadam okolo 75% gotowki potrzebnej na budowe.
    Zbraknie mi okolo 50tys zlotych i nie wiem jak je podjac z banku.

    Sa opcje :
    1.Kredyt pod zastaw (mieszkanie,samochod mam)
    2.Debet

    Orientowalem sie i wyszko, ze z kredytem jest duzo problemu - sporo biegania
    z formalnosciami, zas z debetem jest o tyle latwiej, ze wplacamy np50tys zl
    i mozemy pobrac juz nastepnego dnia 100tys. Ile jest w tym prawdy?

    Co proponujecie debet czy kredyt i w jakim banku?
    Pieniazki musze pobrac w ciagu 1 miesiaca, moge sie wykazac dochodami okolo
    5tys miesiecznie.

    Pozdr
    Kunzi

  • 2. Data: 2002-03-11 13:25:01
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-11 at 14:22 Kunzi wrote:
    [...]
> [...]
    >z formalnosciami, zas z debetem jest o tyle latwiej, ze wplacamy np50tys zl
    >i mozemy pobrac juz nastepnego dnia 100tys. Ile jest w tym prawdy?
    Chyba zbyt optymistyczne podejscie :)))

    >Co proponujecie debet czy kredyt i w jakim banku?
    >Pieniazki musze pobrac w ciagu 1 miesiaca, moge sie wykazac dochodami okolo
    >5tys miesiecznie.

    Zdecydowanie kredyt. Biorac kredyt np. w euro masz 3-4 razy nizsze % niz przy
    debecie. Mysle, ze formalnosci jestes w stanie zalatwic w tym czasie.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-03-11 13:40:16
    Od: "Kunzi" <p...@i...pl>

    Uzytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > On 2002-03-11 at 14:22 Kunzi wrote:
    > [...]

    CIACH

    > Zdecydowanie kredyt. Biorac kredyt np. w euro masz 3-4 razy nizsze % niz
    przy debecie. Mysle, ze formalnosci jestes w stanie zalatwic w tym czasie.

    Moze to bedzie glupie pytanie, ale moge sie wytlumaczyc, ze jestem nowy na
    grupie.
    Euro czyli pobrac pieniazki z banku w euro (waluta) i potem zamienic na
    zlotowki czy tez to jest nazwa banku - nie znalazlem takiego w internecie,
    maja jakies www?

  • 4. Data: 2002-03-11 13:44:13
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-11 at 14:40 Kunzi wrote:
    >Moze to bedzie glupie pytanie, ale moge sie wytlumaczyc, ze jestem nowy na
    >grupie.
    >Euro czyli pobrac pieniazki z banku w euro (waluta) i potem zamienic na

    W euro-walucie. :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]