  • 11. Data: 2022-11-04 12:38:41
    Temat: Re: Bydlaki w Biedronce...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 4 listopada 2022 o 09:45:32 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    najpierw Obrazkową przecinającą pola zboża, trafiała
    > Ty się śmiej, bo ja pamiętam jak w miejscu obecnej Akademii Medycznej przy Żwirki i
    Wigury rosła kapusta.

    Podobno w miejscu mojego bloku również - to jakaś popularna uprawa na Mokotowie?
    I to wcale nie trzeba być tak starym - blok oddany w 2013, więc pewnie budowę zaczęli
    ok. 2010.
    Poza tym teraz to już jest Uniwersytet Medyczny ;P

  • 12. Data: 2022-11-04 16:55:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Nov 2022 04:38:41 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    najpierw Obrazkową przecinającą pola zboża, trafiała

    > Podobno w miejscu mojego bloku również - to jakaś popularna uprawa na Mokotowie?

    W poblizu miasta moze byc zbyt na warzywa, za to do punktu skupu zboza
    daleko, a wielkosc pola powoduje nieoplacalnosc masowego rolnictwa.

    > I to wcale nie trzeba być tak starym - blok oddany w 2013, więc pewnie budowę
    zaczęli ok. 2010.

    ale grunty mogly zmienic wlasnosc duzo wczesniej.

    We Wroclawiu słynna rodzina Krzywdów miala szklarnie w obok
    dzisiejszego stadionu miejskiego, ale trzeba przyznac, ze dawniej to
    były peryferia miasta, choc do granic jeszcze z 10km :-)

    J.

  • 13. Data: 2022-11-05 21:10:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Jak to jest z tym mlekiem w Białymstoku?
    > Coś masz wspólnego z Krzysztofem Kononowiczem?
    > Np. Starosielce? On co prawda z Warmii...

    Że niby Eneuel to kolejny Mleczny Człowiek? :)

    K.

  • 14. Data: 2022-11-06 10:39:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 5 listopada 2022 o 21:10:19 UTC+1 Krystek napisał(a):

    > Że niby Eneuel to kolejny Mleczny Człowiek? :)

    Co do "kolejności" to trzeba ustalić, kto był pierwszy, choć KK zapewne starszy.
    Ale ja jestem ciekawy, czy Bialystok to bastion "mlecznych człowieków"?