  • Data: 2005-06-23 08:13:50
    Temat: Re: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Łotysz <g...@o...pl> napisał(a):

    > brak logiki czy jestem dziwny? =;->>>

    W dużych firmach /banki, międzynarodowe korporacje/ rozległych strukturalnie
    i oddziałowo, pewna feudalizacja jest naturalna i konieczna, więc wyżywanie
    się na pracowniku szczebla hotline nie ma sensu, bo za niezastosowanie się
    do procedury jest on tępiony. To czy oprócz faktu stworzenia procedur firma
    przewidziała ścieżkę zbierania informacji na temat wydajności procedur,
    dostosowania do wymogów klientów i procedurę zmiany, to inna sprawa.
    A tak patrząc na to co napisałeś, to nie będąc pracownikiem tego banku, nie
    jestem przekonany czy bym ta procedurę zmienił bo:
    Ad. 1, 2. Pewnie od momentu założenia konta do chwili złożenia wniosku o KK
    trochę czasu minęło, skoro ubiegasz się w oparciu o historię rachunku &#8211; przy
    okazji bank załatwia sobie aktualizację kwitów.
    Ad. 3, 4. Robiłeś te przelewy więc jesteś w sposób świadomy szybko
    dostarczyć wymagane dane. Szukanie i analiza co, kto, kiedy i za co płacił
    to czas czyli koszt. Dodatkowo jeśli pracownik banku by czegoś nie dostrzegł
    lub niewłaściwie zinterpretował, to dopiero byś się wkurzał.
    A generalnie instrukcja postępowania musi być klarowna i to zarówno dla
    pracowników jak i dla samego klienta, bo inaczej zacznie przypominać ustawę
    o VAT, działając analogicznie i ze zbliżonymi efektami.

    Miłego dnia
    Tomek