  • 1. Data: 2021-06-17 16:42:49
    Temat: 50 euro od N26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Od dziś do 30 czerwca dla nowych klientów, którzy zarejestrują się z linka:
    https://app.n26.com/referral/dawidr0508
    lub podadzą kod dawidr0508

    Warunek - rejestracja do 30 czerwca, a potem trzeba debetówką wydać 50 euro - które
    to 50 euro N26 na konto zwróci.
    Wydawać można też w PL - koszt to 0,2%, czyli premia wyniesie 49,90 euro ;>

    Jak ktoś ma kłopot z przelaniem euro, to konto w N26 można też zasilić dowolną kartą
    - pierwsze zasilenie na max. 150 euro jest za darmo (oczywiście kosztować będzie
    przewalutowanie - ale nawet w tym wypadku premia na pewno nie spadnie poniżej 45 euro
    - nawet przy zasileniu kartą aliora czy kredytówką citka ;).

  • 2. Data: 2021-06-17 16:46:38
    Temat: Re: 50 euro od N26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, doczytałem, że to musi być jeden zakup na sumę min. 50 euro.
    I nie może być przez paypala.

  • 3. Data: 2021-06-17 17:00:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2021 07:46:38 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Aha, doczytałem, że to musi być jeden zakup na sumę min. 50 euro.
    > I nie może być przez paypala.

    A ile czasu się ma na wykonanie tego zakupu?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-06-17 17:54:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 czerwca 2021 o 17:00:20 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > A ile czasu się ma na wykonanie tego zakupu?

    Nie widziałem, by było ograniczenie (swoją drogą 15 euro za konto założone przez
    Ciebie z mojego polecenia wciąż wisi w pending ;) - ostatnio dostałem nagrodę za
    kogoś, kto zakładał pewnie z pół albo i z rok temu, a dopiero teraz użył karty.

    Jedyny warunek, aby było po 50 euro dla polecającego i polecanego to rejestracja Z
    POLECENIA między 17 a 30 czerwca.
    No i że pojedynczy zakup musi być na ponad 50 euro - pojedynczy, a nie suma.
    Aha, jak chcesz polecać, to sprawdź, czy masz taką ofertę - ja dostałem maila oraz
    mam to w ST N26.
    Jak nie masz to nic z tego - będziesz miał tylko zwykłe polecanie, czyli jedynie 5
    euro dla polecającego i nic dla polecanego.

  • 5. Data: 2021-06-17 19:05:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jun 2021 08:54:25 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > swoją drogą 15 euro za konto założone przez Ciebie z mojego polecenia wciąż wisi w
    pending ;

    Mam na tym rachunku kasę na wyjazd zagraniczny który się nie odbył z
    powodu pandemii. Jak dobrze pójdzie, odbędzie się w tym roku a jak
    gorzej, to wcale :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2021-06-30 12:12:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 czerwca 2021 o 19:05:32 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Mam na tym rachunku kasę na wyjazd zagraniczny który się nie odbył z
    > powodu pandemii. Jak dobrze pójdzie, odbędzie się w tym roku a jak
    > gorzej, to wcale :)

    Ups, właśnie doczytałem, że zaproszenia "nieopłacone" mają być po roku kasowane :(
    Hmm, nie wiem, na jakich zasadach było Twoje, czyli czy masz coś dostać - bo jakbyś
    miał, to opłacałoby się zrobić jak najszybciej (ale najpierw sprawdź, kiedy
    zakładałeś N26) jakieś zakupy w PL na 50+ zł i zapłacić kartą N26.
    Oczywiście jak nie masz nic dostać, to nie będę Cię na przewalutowanie naciągał -
    choć ew. mogę Ci przelać 5 euro na to obiecane dobre niemieckie piwo ;>

  • 7. Data: 2021-06-30 12:34:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 03:12:58 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    choć ew. mogę Ci przelać 5 euro na to obiecane dobre niemieckie piwo ;>

    Skorzystałem z tej wskazówki: "Możesz założyć z mojego polecenia - kod
    dawidr0508 albo link https://n26.com/r/dawidr0508" i było to w lutym
    2020 więc już chyba po zawodach :).

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 8. Data: 2021-06-30 12:50:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 30 czerwca 2021 o 12:34:04 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    choć ew. mogę Ci przelać 5 euro na to obiecane dobre niemieckie piwo ;>
    > Skorzystałem z tej wskazówki: "Możesz założyć z mojego polecenia - kod

    Echh, ten czas leci ;>
    Ale mimo wszystko wciąż mam Cię na liście "pending" - więc kto wie, może wprowadzili
    tą zmianę w regulaminie jakoś później? Albo zapomnieli zastosować?
    Cóż, skoro i tak jest poza skrajnią, to nie ma się co napinać - zobaczymy co się
    stanie jak w końcu "normalnie" zapłacisz.

  • 9. Data: 2021-06-30 20:24:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Fajnie, 50 euro właśnie wpadło (wypłacają od razu w dniu "kwalifikowanej" płatności
    kartą przez poleconego) - i jeszcze jeden polecony pojawił się dziś rzutem na taśmę w
    "pending" :)

  • 10. Data: 2021-08-30 22:48:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 czerwca 2021 o 16:42:50 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    45 euro - nawet przy zasileniu kartą aliora czy kredytówką citka ;).

    Jeśli dla kogoś jednorazowa płatność 50 euro to było za dużo (choć można też zapłacić
    za coś w Polsce, koszt to tylko dodatkowe 0,2% dla MC) to może 30 euro będzie OK -
    tym bardziej, że N26 to zwróci.
    Tym razem tylko do jutra (31 sierpnia) - niestety nie chwalili się tym razem mailem.
    Przypominam:
    https://n26.com/r/dawidr0508
    lub kod promocyjny dawidr0508