  • 11. Data: 2021-06-23 12:07:16
    Temat: Re: Bon 50 zł do Biedronki od PKO BP
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 21 czerwca 2021 o 19:15:19 UTC+2 Andrzej Kłos napisał(a):
    > A ketonal uzależnia?

    Na pewnie nie tak jak vicodin, ale ma też sporo innych działań niepożądanych, np.
    można sobie załatwić żołądek lub nerki.

  • 12. Data: 2021-06-23 12:09:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 22 czerwca 2021 o 21:40:09 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:067c028e-3a93-4fe3...@googlegroups.com>
    > 7.20zł

    No to ładnie, u nas ten większy 4 albo 5zł (w tej piekarni, w której kosztuje 4, na
    początku - tak ze 3 lata temu może - kosztował 3).
    Chyba że piszesz o tym mniejszym - ten jest za 3zł.
    No i mam jeszcze trzecią piekarnię, gdzie jest za 4zł - ale jest taki mniejszy nieco
    niż ten ww. za 4/5.