  • 1. Data: 2004-02-14 17:17:28
    Temat: Bomba w banku?
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Witam.

    Czy ktos cos slyszal o wczorajszym telefonie do banku Pekao S.A. w
    Szczecinie z informacja o podlozonej bombie?

    Jedynie na stronach www.radio.szczecin.pl byla wzmianka (wczoraj) a w
    pozostalych mediach glucho. Ewakuowano najwiekszy biurowiec w Szczecinie i
    nikt nic nie powiedzial/napisal ... dodam, ze we wspomnianym budynku ma
    siedzibe lokalna galazka TVNu. Przyznam, ze bardzo mnie zastanawia ta cisza.

    --
    Arek

  • 2. Data: 2004-02-14 18:59:19
    Temat: Re: Bomba w banku?
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Normalna sprawa - jeżeli media by to podały to
    natychmiast nastąpi lawina podobnych telefonów.

    Stąd jest zalecenie niepublikowania takich informacji.

  • 3. Data: 2004-02-14 23:06:45
    Od: "krab" <-...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> napisał w wiadomości
    > Czy ktos cos slyszal o wczorajszym telefonie do banku Pekao S.A. w
    > Szczecinie z informacja o podlozonej bombie?
    >Przyznam, ze bardzo mnie zastanawia ta cisza.

    moze wreszcie zaczynamy normalniec poczynajac od szczecina ?
    w tej chwili sluchajac wiadomosci, zaczynam sie zastanawiac czy zamawialem
    kronike wypadkow i informacji o debilizmie - to zalosne,
    wolalbym nie sluchac ze dzisaij po raz tysieczny jakis kretyn zadzwonil
    gdzies tam i powiedzial bomba i mial ubaw za friko, a media zalosny temat do
    zapelnienia wyznaczonego limitu

  • 4. Data: 2004-02-15 11:55:47
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "krab" <-...@k...pl> napisał w wiadomości
    > wolalbym nie sluchac ze dzisaij po raz tysieczny jakis kretyn zadzwonil
    > gdzies tam i powiedzial bomba i mial ubaw za friko, a media zalosny temat
    do
    > zapelnienia wyznaczonego limitu

    Jesli to byl jakis wybryk to faktycznie cisza w mediach jest dla mnie
    zrozumiala - po co kolejny debil ma dzwonic i robic zamieszanie. Lecz jesli
    to nie byl wybryk a prawdziwa bomba to chyba lepiej miec swiadomosc, ze
    jakiestam zagrozenie bylo?

    --
    Arek