  • 1. Data: 2004-02-14 13:07:45
    Temat: E-LUKAS ...
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Czy wam też leży ?
    Albo mi się zdaje, albo leży mi od wczoraj ...
    Ale pewny nie jestem ... Cały czas upływa mi limit czasu na połączenie ...

    Pozdrawiam Serdecznie
    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 2. Data: 2004-02-14 13:13:30
    Temat: Re: E-LUKAS ...
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0l6mk$fpe$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>:
    > Czy wam też leży ?
    > Albo mi się zdaje, albo leży mi od wczoraj ...
    > Ale pewny nie jestem ... Cały czas upływa mi limit czasu na
    > połączenie ...

    Dziala, dziala - moze masz skrot na stara strone jakas, sprobuj wejsc od
    poczatku ze stron info. Mi tez nie dzialal wlasciwie zaraz po zmianie kilka
    dni temu, bo mialem skrot do starych stron po zalogowaniu.

    Poniewaz temat (tytul) jest uniwersalny: dzis "poszly" (w sensie systemu
    Lukasa i widac to w historii) zlecenia stale na 14. kazdego miesiaca. Czy mi
    sie zdaje, czy przed ostatnia zmiana bylo jednak jakos inaczej jesli chodzi
    o zlecenia przypadajace w dni wolne?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-02-14 13:14:08
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik na L4:

    > Czy wam też leży ?

    w tej chwili sprawdzalem, chodzi
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-02-14 13:21:17
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

    Polecam m-bank. Działa zawisze sprawnie. NIEdrogie przelewy i SFI.

    Andrzej

  • 5. Data: 2004-02-14 14:55:25
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-14 14:21, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Andrzej Stopa
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > NIEdrogie przelewy

    ROTFL ;)

    A co do tematu => Dalej upływa mi limit czasu połączenia z LUKASem ...
    kuna ... co jest ?

    A może to MOZILLA ;) ... Czy ktoś łączył się przez coś innego niż IE ?

  • 6. Data: 2004-02-14 15:45:06
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > A może to MOZILLA ;) ... Czy ktoś łączył się przez coś innego niż IE ?

    Opera 7,23 hula.
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 7. Data: 2004-02-14 20:31:27
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-14 16:45, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako SebCz wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Opera 7,23 hula.

    Dzięki sserdeczne za info ...
    To cholera nie wiem co ... wszystko mi chula jak zawsze, tylko za
    każdym razem gdy chcę się połączyć z Lukasem przekraczam limit czasu
    połączenia ... Ehhh ... Pozostało przenieść się do banku z 50
    groszowymi przelewami ?

    Pozdrówka

  • 8. Data: 2004-02-14 20:35:11
    Od: tenesu <t...@n...net>

    Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl> wrote in

    > Dzięki sserdeczne za info ...
    > To cholera nie wiem co ... wszystko mi chula jak zawsze, tylko za
    > każdym razem gdy chcę się połączyć z Lukasem przekraczam limit czasu
    > połączenia ...

    a mi tez nie dziala... nie mozna znalezc serwera lub blad DNS. a raczej
    wszystko inne chodzi az milo...

    tenesu

  • 9. Data: 2004-02-16 00:02:12
    Temat: Re: E-LUKAS ... /DLUGIE/
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-14 14:07, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Stasio Podróżnik
    na L4 wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Albo mi się zdaje, albo leży mi od wczoraj ...
    > Ale pewny nie jestem ... Cały czas upływa mi limit czasu na połączenie ...

    Leży nadal ... jak się dowiedziałem (nie powiem skąd ;) ) pół Polski ma
    podobnego pecha ;) ... Nawaliło zrobienie nowego banka ;)

    No nic, co tam moje "nieoficjalne" informacje ...
    Dzwonię (przed chwilką) do LUKAS BANKU ... Łapię moją komóreczkę w pół ,
    wchodzę na www.lukasbank.com.pl - Ta zakładka KONTAKT ... pobieram linię
    0-801 w komórę .. dzwonię ... Chcę się połączyć z doradcą , mam wcisnąć
    9 ... Wciskam ... Rozłączyło mnie automatycznie ... Myślę sobie : Panie
    S. Wać pan mnie nie drażnij w nocy , bo to się źle skończy ... Historia
    powtarza się 3 razy ... Ok .. dzwonię pod stacjonarny nr na Legnickiej
    ... Historia identyczna ... Zatem 6 połączeń wedle mojej taryfy w
    cholerę ... (1 PLN , który mi panie S. podarowałeś za stan konta
    poszedł się rżnąć) ...

    Odpuszczam ... ale po chwili dzwonię z stacjonarnego ... Wszak ciekawość
    stasia musi być zaspokojona ... Z stacjonatrnego poszło łatwiej ...
    Wciskam 9 ... a tu jakiś podpity głosik przedstawia się jako Pan S. i
    proponuje mi wziąć kredyt na mieszkanie ... Przez myśl przelatuje
    natychmiast "Ciągnij d**** bu*u" ... Ledwie pomyślałem życzenia ;) ...
    Usłyszałem tekst, że wszystkie linie są zajęte (patrz pan ... za 10
    pierwsza się naród rozdzwonił - buahahahaha) , bo to nie mogli dać
    komunikatu, że albo każdy z 10 , którzy mają nocny dyżur dziś jest
    zajęty, albo rąbnęli komara, i odbiera telefony jeden (to akurat żart
    ... zbyt wyspecjalizowany system kontroli pracowników cc)

    Dowiaduję się, że to wina przeglądarki (to , że nie moge się połączyć)
    ... A to ciekawe ... DOwiaduję się, że mam źle skonfigurowaną ... To
    proponuję, co by mi pan wyjaśnił jak mam skonfigurować ..

    I tu od razu słyszę , że w oknie przegląądarki mam klepnąć NARZĘDZIA /
    OCJE INTERNETOWE ... (Boże, po co przesiadałem się na MOZILLĘ) no nic ..
    (dobrze radzili nie odinstalowywać , tylko trzymać na dnie systemu)
    Konfigurujemy explodera ... Po skonfigurowaniu idzie tak samo - nie
    można wyświetlić strony (mozilla przynajmniej pokazała,że nie może się
    połączyć - TIMEOUT) ... No nic ... Zgłoszenie polazło do "informatyków"
    ... Może kiedyś dostęp będę miał ;)

    Swoją drogą czuję się teraz winny, że zmieniłem przeglądarkę ;)

    P.S.
    Czy Pan S. zwróci mi kasę za to, że musiałem wysłuchac bełkotu o
    kredytach mieszkaniowych? ? ?

    Nocne pozdrówka.