  • 1. Data: 2004-02-14 14:12:10
    Temat: [ING] Jestem pod wrażeniem.
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wygląda na to, ze ING zmienił swój serwis. Wizulanie wydaje sie to samo,
    ale działa pod moim Ognistym Lisem(FireFox) więc i pod mozillą powinno.
    :-) Nawet udało mi sie wysłac (i podpisać) zdefiniowany przelew na kasę
    mieszkaniową.
    Jedyne niedopatrznie jakie znalazłem, to bezpośrednio po zalogowaniu są
    krzaczki zamiast pliterek. Może będzie więcej, ale i tak jestem pod
    wrażeniem :-)

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 2. Data: 2004-02-14 16:44:30
    Temat: Re: [ING] Jestem pod wrażeniem.
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Wygląda na to, ze ING zmienił swój serwis. Wizulanie wydaje sie to samo,
    > ale działa pod moim Ognistym Lisem(FireFox) więc i pod mozillą powinno.

    tak, działa pod mozillą ...... wreszcze
    3 lata im na to zeszło

  • 3. Data: 2004-02-15 17:30:08
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Wow, pod Operą też działa, i to bez zarzutu :-)

    M.