  • 1. Data: 2004-02-14 15:38:13
    Temat: mbank - przelew z 14 lutego bedzie z oplata?
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moze ktos sie orientuje:
    jesli ustawie w mbank przelew na dzis,
    (fizycznie wyjdzie 16tego) to zalapie sie juz na oplate,
    czy tez mbank wyjdzie z zalozenia ze przelew na 14go wiec nie ma
    oplaty?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2004-02-14 15:39:21
    Temat: Re: mbank - przelew z 14 lutego bedzie z oplata?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Cyb <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > (fizycznie wyjdzie 16tego) to zalapie sie juz na oplate,
    > czy tez mbank wyjdzie z zalozenia ze przelew na 14go wiec nie ma

    zlecenie zlozysz 14, ale przelew fizycznie wyjdzie 16. No i teraz jak
    myslisz? ;)

  • 3. Data: 2004-02-14 15:44:58
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:c0lfgb$k41$1@news.onet.pl...

    > zlecenie zlozysz 14, ale przelew fizycznie wyjdzie 16. No i teraz jak
    > myslisz? ;)

    Czy Wy macie świadomość, ze w tej dyskusji chodzi o _pół_złotego_...
    Popadacie ze skrajnosci w skrajność...
    Było wysłać przelew w piątek 13.02 i zastanawiać się czy odsetki od kwoty
    przelewu przekroczą (przez 14 i 15 lutego) 50 groszy...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 4. Data: 2004-02-14 16:02:11
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004 16:39:21 +0100, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    >zlecenie zlozysz 14, ale przelew fizycznie wyjdzie 16. No i teraz jak
    >myslisz? ;)

    hmm. ze to kwestia interpretacji?
    nie zapominaj ze nie kazdy zna tak bankowosc jak ty - ja juz sie
    spotkalem ze stwierdzeniem ze skoro pieniadze zostaly wyslane
    w piatek wieczorem (i zniknely z rachunku) z konta to u mnie juz
    powinny byc w sobote (a byly to 2 rozne banki).
    i jak tlumaczyc komus takiemu co to jest KIR i jego sesje? ;-)

    jesli jestem szarym internauta i puszczam przelew dzis (14.2) i
    znikaja one z mojego rachunku (bo znikaja) to dla mnie przelew
    wyszedl 14.2, nieprawdaz?

    z drugiej strony wiem, ze fizycznie pieniadze wyjda w poniedzialek 1
    sesja KIR (ale tego akurat nie wszyscy wiedza)....

    a mnie interesuje czy mbank wygenerowal jakis komunikat na te
    okolicznosc czy nie i ciekaw jestem jak to bedzie traktowal...
    bo jesli zadziala tak jak mowisz, to na grupie bedzie troche ludzi
    ktorzy wyslali pieniadze 13go wieczorem lub 14go i zdziwia sie oplata
    ;-)

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2004-02-14 16:04:38
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004 16:44:58 +0100, "Chmielu"
    <j...@A...pccom.info> wrote:

    >Czy Wy macie świadomość, ze w tej dyskusji chodzi o _pół_złotego_...
    czy jestes na 100% pewien ze akurat chodzi o 50gr?

    >Było wysłać przelew w piątek 13.02
    a jesli wyslalbym pieniadze w piatek 13go po 20.00 to co? bedzie
    oplata czy nie? ;-)

    chodzi o cos innego - zeby sie nie powtarzac:
    rzuc okiem na moja odpowiedz dla amry

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2004-02-14 16:10:39
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > bo jesli zadziala tak jak mowisz, to na grupie bedzie troche ludzi
    > ktorzy wyslali pieniadze 13go wieczorem lub 14go i zdziwia sie oplata

    I owszem, ten przypadek byl omawiany na forum. Jesli zlecisz dzis, nie
    zaplacisz, wykazala analiza. Link sam sobie znajdz, bo za (Twoje) 50gr mi
    sie nie oplaca ;P

  • 7. Data: 2004-02-14 16:12:52
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004 17:10:39 +0100, "RobertSA"
    <u...@o...pl> wrote:

    >Link sam sobie znajdz, bo za (Twoje) 50gr misie nie oplaca ;P
    to juz wiem dlaczego mbank wprowadza oplate za przelew:
    Daje je Tobie ;-)))))))))))

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2004-02-14 16:30:01
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czy jestes na 100% pewien ze akurat chodzi o 50gr?

    OK. To chcę wiedzieć, o ile...
    A jest jeszcze coś poza opłatą za przelew...?
    Czy mBank wprowadził jakieś "opłaty ukryte"...?

    > a jesli wyslalbym pieniadze w piatek 13go po 20.00 to co? bedzie
    > oplata czy nie? ;-)

    Oczywiście, że tak...
    Zastosowałem skrót myślowy...
    Doprecyzuję: Było wysłać przelew 13.02 w piątek około 13.00...

    > chodzi o cos innego - zeby sie nie powtarzac:
    > rzuc okiem na moja odpowiedz dla amry

    Możesz poniżej zacytować... CTRL+C i CTRL+V...

  • 9. Data: 2004-02-14 16:48:39
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2004 17:30:01 +0100, "Chmielu"
    <j...@A...pccom.info> wrote:

    >Użytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >OK. To chcę wiedzieć, o ile...
    >A jest jeszcze coś poza opłatą za przelew...?
    tak, profesjonalizm banku...
    tzn to ze wprowadzaja oplate nie neguje profesjonalizmu banku
    (w koncu bank ma zarabiac a nie tracic),
    natomiast przygotowanie sie to wprowadzenia oplaty swiadczy o
    profesjonalizmie.
    Oplaty wchodza od 15tego - wszystko ok.
    ale co mbank zrob z przelewem ktory jest ustawiony na 14tego?
    formalnie wychodzi 14tego, bo schodzi z rachunku klienta, ale
    fizycznie wychodzi KIRem 16tego...klienta g*o obchodza sesje KIR.

    Mnie interesuje czy mbank powiedzial cos nt takiego przypadku jak
    opisalem wyzej: pobiera oplate (bo pieniadze wychodza 16tego), czy tez
    nie pobiera (bo przelew "wyszedl" z rachunku klienta 14tego).

    Reakcja banku w powyzszej okolicznosc powie wiecej o banku
    niz caly PRowski szum ;-)

    ;-) "

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2004-02-14 17:27:18
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

> [...]
    [...]
> [...]
    > formalnie wychodzi 14tego, bo schodzi z rachunku klienta, ale
    > fizycznie wychodzi KIRem 16tego...klienta g*o obchodza sesje KIR.

    Aaa... Ja wiem o co Ci chodzi...
    Nie o profesjonalizm, lecz o uczciwość Banku...
    Skoro Ci srodki zdjęto 14 lutego, to nie powinieneś ponosić kosztów
    przelewu...
    Bo Ci pieniądze nie procentują...

    > jesli jestem szarym internauta i puszczam przelew dzis (14.2) i
    > znikaja one z mojego rachunku (bo znikaja) to dla mnie przelew
    > wyszedl 14.2, nieprawdaz?

    Masz rację... Oczywiście...
    Lecz Tobie nie chodzi o opłaty, lecz o solidne (uczciwe) podejscie Banku...
    Albo niech pobiorą opłatę i środki zdejmą 16 lutego, albo niech zdejmą 14
    lutego i nie pobierają tych 50 groszy...

    > bo jesli zadziala tak jak mowisz, to na grupie bedzie troche ludzi
    > ktorzy wyslali pieniadze 13go wieczorem lub 14go i zdziwia sie oplata
    > ;-) "

    Prawda... Sytuacja niefortunna dla Banku...
    Nierozsądnie wprowadzili opłatę za przelewy od 15 lutego...
    Powinni wprowadzić z dniam 17 lutego i nie byłoby takowych problemów...