  • 1. Data: 2009-07-29 12:18:42
    Temat: BlueCash i BRE BANK S.A.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Oto nowy cennik Bluecash obowiązujący od 1.08:

    https://bluecash.pl/wykonaj_przelew/cennik

    Wniosek nasuwa się jeden - czyżby BRE BANK S.A. jak zwykle okazało się
    pazerniejsze niż reszta banków?

  • 2. Data: 2009-07-29 20:09:56
    Temat: Re: BlueCash i BRE BANK S.A.
    Od: Herr Moher <k...@g...com>

    On 29 Lip, 14:18, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
    > Oto nowy cennik Bluecash obowiązujący od 1.08:
    >
    > https://bluecash.pl/wykonaj_przelew/cennik
    >
    > Wniosek nasuwa się jeden - czyżby BRE BANK S.A. jak zwykle okazało się
    > pazerniejsze niż reszta banków?

    Moze ma to zwiazek z oplata za mTransfer/MultiTransfer - 2% wartości
    przelewu min. 0,01 zł

    pozdrawiam
    Michal Kisiel
    http://blog.finnovation.pl

  • 3. Data: 2009-07-29 20:52:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Herr Moher"
    c.googlegroups.com

    > Moze ma to zwiazek z oplata za mTransfer/MultiTransfer - 2% wartości
    > przelewu min. 0,01 zł

    A czy w przypadku odpowiedników mTransferu/Multitransferu (np. płacę z
    inteligo) taka prowizja nie występuje?

  • 4. Data: 2009-07-30 09:49:23
    Od: p...@p...onet.pl

    > Oto nowy cennik Bluecash obowiązujący od 1.08:
    >
    > https://bluecash.pl/wykonaj_przelew/cennik
    >

    > Wniosek nasuwa się jeden - czyżby BRE BANK S.A. jak zwykle okazało się
    > pazerniejsze niż reszta banków?

    Czyli jesli dobrze widze to od 1000 PLN skasuja 25 zeta (2,5%) ? To kto z tego
    bedzie korzystac?

  • 5. Data: 2009-07-30 17:30:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Czyli jesli dobrze widze to od 1000 PLN skasuja 25 zeta (2,5%) ? To kto
    > z tego bedzie korzystac?

    Pewnie (prawie) nikt, bo dla takiej kwoty to warto ten jeden, czy nawet
    3 dni na pieniądze poczekać. No chyba, że kogoś mocno w sytuacji awaryjnej
    przypili.

  • 6. Data: 2009-07-30 18:41:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:h4slb0$9i1$1@news.task.gda.pl...
    > Pewnie (prawie) nikt, bo dla takiej kwoty to warto ten jeden, czy nawet
    > 3 dni na pieniądze poczekać. No chyba, że kogoś mocno w sytuacji awaryjnej
    > przypili.
    wygląda na to że i tak są nadal najtańsi
    moneybookers 1.9% + 0.29 ?
    payu.pl - 2,9%+0,30zł
    przelewy24.pl - 2,9%
    polpay.pl - 2,9%
    dotpay.pl - 2,8%

  • 7. Data: 2009-07-30 19:03:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:h4pemm$acv$1@news.task.gda.pl...
    > Oto nowy cennik Bluecash obowiązujący od 1.08:
    >
    > https://bluecash.pl/wykonaj_przelew/cennik
    >
    > Wniosek nasuwa się jeden - czyżby BRE BANK S.A. jak zwykle okazało się
    > pazerniejsze niż reszta banków?

    zapraszam do wątku na forum mbanku
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=904909&t=9
    04909&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 8. Data: 2009-07-30 19:54:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h4sqpt$ipi$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Może Ty dobry człowieku będziesz lepiej zorientowany w temacie niż ja.
    Przeczytałem (tak, tak, przyznaję się - pobieżnie he he) dyskusję na forum
    i... i może jestem w błędzie ale czy ja dobrze rozumiem, że banki z grupy
    BRE w przypadku swoich szybkich przelewów (mTransfer itp.) kasują od firm
    które je przyjmują jakieś % od kwoty jaka wpływa na ich konto? Jeżeli tak to
    jeszcze jeden kamyczek - pytanie, do ogródka. Jak to wygląda w innych
    bankach (np. BZWBK, Nordea, Inteligo) - czy też kasują jakiś procent od
    przelewu?

  • 9. Data: 2009-07-30 21:24:47
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 14:18:42 +0200, Marcin Wasilewski wrote:

    > Oto nowy cennik Bluecash obowiązujący od 1.08:
    >
    > https://bluecash.pl/wykonaj_przelew/cennik

    Nieuważnie przeczytałeś maila. To jest aktualny cennik, który zmieni się 1
    sierpnia i będzie pod tym adresem.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2009-07-30 22:20:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h4sskq$vlm$1@news.interia.pl...
> [...]
    > jeszcze jeden kamyczek - pytanie, do ogródka. Jak to wygląda w innych
    > bankach (np. BZWBK, Nordea, Inteligo) - czy też kasują jakiś procent od

    mbank ma to w cenniku na stronie, chyba jako jedyny ma dość przejrzyste
    toip, nie pogmatwane dziesiątkami wariantów kont

    nie mam pojęcia jak jest w innych bankach, ale biorąc pod uwagę ceny usługi
    bluecash to za darmo, w ramach pakietu albo jakiś ryczałt
    przy płatności sms dostają ok. 40gr od sms 1,22zł
    wg. mnie smsem powinno być 2,44zł, a przelewem 1zł+ możliwość kupowania
    pakietami, np. http://www.snajper.net/help.php?id=cennik-snajper