  • 1. Data: 2012-09-24 18:09:19
    Temat: IB lokata PRO
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    IB, PRO 6,7%

    Ze strony IB:
    Na Lokacie PRO mogą zostać ulokowane wyłącznie nowe środki pieniężne, tj.
    nadwyżka środków pieniężnych ulokowanych do dnia 1.10.2012 r. w stosunku
    do stanu środków pieniężnych ulokowanych na dzień 17.09.2012 r.
    Stan salda środków pieniężnych na dzień 31.08.2012 r. zostanie Państwu
    udostępniony po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego w zakładce
    "Wiadomości z banku".

    Zachęta dla "synów marnotrawnych" którzy nie skusili się na przedłużenie?
    Ale po co podają stan z 31.08.2012 skoro nadwyżka ma być liczona wg stanu
    z 1.10.2012 minus stan z 17.09.2012? Równie użyteczny byłby stan z przed
    roku albo kurs dolara...

    Niespełnienie warunków skutkuje obniżeniem oprocentowania Lokaty PRO do
    wysokości 6%, co Bank określi najpóźniej w dniu 6.10.2012 r. po dokonaniu
    analizy salda środków pieniężnych Klienta na dzień 1.10.2012 r.

    Gapiostwo bedzie kosztować? Obniży wstecz czy tylko od momentu "analizy"?

    Arek

  • 2. Data: 2012-09-24 23:05:37
    Temat: Re: IB lokata PRO
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Arek" wrote

    >IB, PRO 6,7%

    Mało! 7,5% oferują:

    Wróć do Idea Bank. Dostaniesz aż 7,5% na lokacie!

    Witaj!
    Wiem, że lubisz wysokie oprocentowanie.
    Dlatego mam dla Ciebie superpropozycję:

    7,5% na lokacie WIELKI POWRÓT!

    To propozycja, która jest dostępna tylko dla Klientów Idea Bank!

    Nie zwlekaj! Załóż lokatę już dziś!

    Szczegóły oferty:
    - rekordowe oprocentowanie - aż 7,5%,
    - krótki okres lokaty - tylko 1 miesiąc!
    - lokata dostępna online!
    - lokata bez konieczności korzystania z innych produktów.

    Aby sprawdzić szczegóły oferty, proszę, skontaktuj się z nami!

    Twój Doradca
    22 101 10 10

    Lokata z oprocentowaniem stałym 7,5% w skali roku, na okres 1 miesiąca, z
    kapitalizacją odsetek na koniec okresu umownego. Minimalna kwota lokaty to
    1000 zł, maksymalna - 50 000 zł. Z lokaty może skorzystać Klient, który
    został zarejestrowany w Bankowości Internetowej do dnia 5 września 2012r.
    (włącznie) oraz jego stan środków pieniężnych złotowych ulokowanych na
    rachunkach lokat w Idea Bank S.A. w dniu 17 września 2012r. jest równy 0 zł.
    Klient może zerwać lokatę w dowolnym momencie trwania okresu umownego z
    zachowaniem całości odsetek za rzeczywisty okres przechowywania kwoty lokaty
    przez Bank. Klient może założyć jedną Lokatę Wielki Powrót. Szczegóły na
    stronie www.ideabank.pl i w oddziałach Idea Bank SA.

  • 3. Data: 2012-09-26 15:11:16
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >Mało! 7,5% oferują:

    >Wróć do Idea Bank. Dostaniesz aż 7,5% na lokacie!

    Zadzwonili, pól minuty i lokata założona. 2 tygodnie na wpłatę. Kwota
    potrzebna, ale można wpłacić mniej aby jednorazowo.
    Podobno tylko dla wybrańców, powiadomionych mailem.

  • 4. Data: 2012-09-26 18:33:44
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    mx napisał(a) w wiadomości: <5062fefc$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Zadzwonili, pól minuty i lokata założona. 2 tygodnie na wpłatę. Kwota
    >potrzebna, ale można wpłacić mniej aby jednorazowo.
    >Podobno tylko dla wybrańców, powiadomionych mailem.

    Tak jak pisałem - kuszą "synów marnotrawnych".
    "Klient może zerwać lokatę w dowolnym momencie trwania okresu
    umownego z zachowaniem całości odsetek za rzeczywisty okres
    przechowywania kwoty lokaty przez Bank. "
    7,5% do 50k bez konsekwencji za zerwanie...

    Mnie to nie dotyczy z kilku powodów.
    Tak czy inaczej - chyba trzeba będzie częściej zaglądać do skrzynki
    - ja to robię prawie wyłącznie wtedy gdy wiem, że ktoś/coś ma do
    mnie napisać.

    Arek