  • 1. Data: 2012-09-24 15:52:32
    Temat: Polbank - niesluszne naliczenie oplaty rocznej za KK
    Od: disnej <d...@g...com>

    Witam,

    Mial ktos jakies problemy z naliczaniem oplat za KK Polbanku?

    W maju wyrobiłem KK Gold, dokonalem transakcji w przeciagu 3mcy, a na ostatnim
    wyciagu jest naliczona oplata 150 zl za karte podczas gdy 1 rok mial byc za free

  • 2. Data: 2012-09-24 18:43:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 Sep 2012 06:52:32 -0700, disnej napisał(a):

> [...]
    >
    > W maju wyrobiłem KK Gold, dokonalem transakcji w przeciagu 3mcy, a na
    > ostatnim wyciagu jest naliczona oplata 150 zl za karte podczas gdy 1 rok

    Reklamacja.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-09-24 19:26:53
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Wrz, 15:52, disnej <d...@g...com> wrote:

    > W maju wyrobiłem KK Gold, dokonalem transakcji w przeciagu 3mcy, a na ostatnim
    wyciagu jest naliczona oplata 150 zl za karte podczas gdy 1 rok mial byc za free

    Mialem identyczny problem, reklamacja (przez wiadomosci w systemie
    transakcyjnym) i po 3-4 dniach oddali.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2012-09-24 19:47:17
    Od: "URL.pl" <u...@u...pl>

    W maju wyrobiłem KK Gold, dokonalem transakcji w przeciagu 3mcy, a na
    ostatnim wyciagu jest naliczona oplata 150 zl za karte podczas gdy 1 rok
    mial byc za free

    czym sie martwisz inne banki tak samo robią

    w tym kraju po prostu kradną

  • 5. Data: 2012-09-24 20:13:05
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "URL.pl" <u...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >mial byc za free
    >
    > czym sie martwisz inne banki tak samo robią

    No nie wiem - tez mam tą karte i rowniez
    mniej wiecej w 4 m-ce zrobilem wymagana ilosc operacji
    Jednak potem zmienili regulamin i wymagana do zwolnienia z oplaty
    ilosc transakcji wzrosla, na kolejnych wyciagach pisali ile jeszcze zostalo
    aby zostac objetym "amnestia" ;)

    Pozdro