    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Blokada karty BPH - ktoś jeszcze?
    Date: Wed, 27 Jun 2007 18:12:00 +0000 (UTC)

    Witam,

    Zadzwoniono dziś do mnie z BPH, że moja karta została właśnie zablokowana a po
    tej rozmowie zostanie zastrzeżona... Szczegółów pani nie może podać, bo ich
    nie ma itd. Zadzwoniłem na infolinię dot. kart, bo chciałem się dowiedzieć
    czy przypadkiem jednej nietypowej transakcji nie uznali za fraud - trochę
    nie uśmiecha mi się zapychać do centrum po odbiór nowej karty, i bałem się
    też że anulują tą transakcję.

    Tymczasem na infolinii powiedziano mi, że przyszedł sygnał z centrum
    autoryzacyjnego o wycieku danych i w związku z tym muszą zastrzec X kart,
    które były ostatnio przez to centrum obsługiwane - szczegółów niestety brak.

    Ktoś jeszcze miał taką sytuację ostatnio? O co może chodzić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"