  • 1. Data: 2002-12-14 21:18:04
    Temat: Błąd Altamiry
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    EFT0039: Błąd Altamiry. BGE0515 DOSTĘPNA KWOTA 0,30 NIEWYSTARCZAJĄCA. NR
    AUTOR 316.

    czyli? - moze ktos mi pomoze rozszyfrowac ;)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-14 23:34:23
    Temat: Re: Bł?d Altamiry
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 14 Dec 2002 22:18:04 +0100), "JaKi"
    <j...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >EFT0039: Błąd Altamiry. BGE0515 DOSTĘPNA KWOTA 0,30 NIEWYSTARCZAJĄCA. NR
    >AUTOR 316.
    >czyli? - moze ktos mi pomoze rozszyfrowac ;)

    Może próbujesz przelać kwotę taką, że nie wystarcza na prowizję za
    przelew?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 3. Data: 2002-12-15 08:09:49
    Od: j...@p...onet.pl

    > Dnia pewnego pięknego (Sat, 14 Dec 2002 22:18:04 +0100), "JaKi"

    > Może próbujesz przelać kwotę taką, że nie wystarcza na prowizję za
    > przelew?

    Przelew wewnetrzyny na eMaxa - cale 30 gr ;)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-12-15 10:52:12
    Temat: Re: Błąd Altamiry
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > EFT0039: Błąd Altamiry. BGE0515 DOSTĘPNA KWOTA 0,30 NIEWYSTARCZAJĄCA. NR
    > AUTOR 316.
    >
    > czyli? - moze ktos mi pomoze rozszyfrowac ;)

    1) może nie dotarła do mBanku jeszcze twoja umowa i nie masz aktywowanego
    rachunku ?
    2) może trzeba wpisać kropkę zamiast przecinka (lub odwrotnie) w kwocie
    przelewu ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-12-15 12:42:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > 1) może nie dotarła do mBanku jeszcze twoja umowa i nie masz aktywowanego
    > rachunku ?

    Rachunek od dawian dawna mam ;)

    > 2) może trzeba wpisać kropkę zamiast przecinka (lub odwrotnie) w kwocie
    > przelewu ?

    Po 2 h udalo sie :)

    --
    JaKi