  • 1. Data: 2002-12-14 19:52:10
    Temat: Autoryzacja
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zlaeta embosowanych kart to ze nieraz nie sa autoryzowane ponizej FL.
    Zdarzaj sie jednak sytacje, kiedy autoryzacja by sie przydala, szczegolnie
    przy niskich limitach na KK. Po przekroczeniu limitu karty, banki pobieraja
    dosc duze oplaty za jego przekroczenie. W zwiazku z tym mam pytanie - zzy
    merchant moze wymusic autoryzacje?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-17 16:36:13
    Temat: Re: Autoryzacja
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    JaKi napisał(a):

> [...]
    > dosc duze oplaty za jego przekroczenie. W zwiazku z tym mam pytanie - zzy
    zaczyna dokonywac platnisci i przerywa, potem natepne placenie jest juz
    autoryzowane
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2002-12-17 17:04:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zaczyna dokonywac platnisci i przerywa, potem natepne placenie jest juz
    > autoryzowane

    Chodzi mi o cos w stylu, ze mowie przed plarnoscia, iz chcialbym zeby
    tarnsakcja byla autoryzaowana.
    Wiadomo iz mozna zrobic zakup na minimalna kwote a kolejna juz pojdzie z
    autoryzacja - ale nie tego potrzebuje.

    --
    JaKi