  • 1. Data: 2002-12-14 18:19:32
    Temat: VC mbanq - od 2010 :-)
    Od: m...@o...pl

    Rozmawiałem z Wojtkiem B. na początku roku - mówił, że kompletnie zmieniają
    strategię, bo stopy tak spadły, że przestają mieć przewagę rynkową z
    dotychczasowym produktem. A tu do tej pory nie ma direct debit ani VC.
    Myślałem, że wprowadzą "pod choinkę". Złożyłem pytanie na www, zadzwoniła
    mlinka i wyprowadziła mnie z tego błędu. Bank bez oddziałów, DD i VC to trochę
    słabo, nie uważacie? MBanku, równaj do Multi!!

  • 2. Data: 2002-12-14 18:26:22
    Temat: Re: VC mbanq - od 2010 :-)
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl>
> [...]
    > strategię, bo stopy tak spadły, że przestają mieć przewagę rynkową z
    > dotychczasowym produktem. A tu do tej pory nie ma direct debit ani VC.

    Polecenie zapłaty jest od paru tygodni.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-12-14 18:52:39
    Od: m...@o...pl

    Przyznaję, że umknęło mojej uwadze. No, to jest jakiś postęp. Dzięki.

    MP