  • 1. Data: 2002-12-14 17:10:45
    Temat: Rachunek za gaz
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Mam problem. Mam do zaplacenia rachunek za gaz, jest na nim numer, konta,
    odbiorca, ale nie moge sie doszukac tytulu wplaty :(

    Jest tylko Nabywca i jakies numerki <-- to wpisac jako tytul?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-12-14 17:11:50
    Temat: Re: Rachunek za gaz
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Jest tylko Nabywca i jakies numerki <-- to wpisac jako tytul?

    Też.
    Pozatym rachunek ma jakis numer, prawda, na który zawsze można sie
    powołać ...

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    metaxa.at.space.pl

  • 3. Data: 2002-12-14 19:53:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Rafal M <markii@no_spam_poczta.gazeta.pl> wrote:

    > Mam problem. Mam do zaplacenia rachunek za gaz, jest na nim numer, konta,
    > odbiorca, ale nie moge sie doszukac tytulu wplaty :(

    > Jest tylko Nabywca i jakies numerki <-- to wpisac jako tytul?

    Numer rachunku.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-12-14 20:25:14
    Od: "Aguilla" <a...@p...onet.pl>

    wpisujesz nr DP... lub nr faktury..

  • 5. Data: 2002-12-16 14:58:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rafal M wrote:

    > Jest tylko Nabywca i jakies numerki <-- to wpisac jako tytul?

    Te numerki co są pod kodem kreskowym

    pzdr

    Tomek